Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան (Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում)

Подсписок
Կառավարում
Вопросы
  1. Ռազմավարական կառավարման էությունը, գործառույթները, մեթոդաբանութան զարգացման փուլերը:
  2. Ռազմավարության էությունը, հասկացությունը, Հ. Մինցբերգի «5–P» ռազմավարությունները:
  3. Ռազմավարության էությունը: Ռազմավարության աստիճանակարգերը
  4. Ռազմավարական կառավարման ձևերը: Ռազմավարական կառավարման սկզբունքները:
  5. Կազմակերպության տեսլականի, առաքելության, նպատակների սահմանումը, մշակման առանձնահատկություններն ու ներկայցվող պահանջները:
  6. Կազմակերպության ճյուղային միջավայրի ընդհանուր բնութագիրը և վերլուծությունը Մ.Պորտերի հինգ մրցակցային ուժերի մեթոդով:
  7. Կազմակերպության արտաքին մակրոմիջավայրի վերլուծությունը:
  8. Կազմակերպության արտաքին միկրոմիջավայրը և դրա գործոնները:
  9. EFAS-ը որպես ռազմավարական վերլուծության մեթոդ:
  10. SWOT վերլուծության էությունը և տրամաբանությունը։ SWOT մատրիցայի կառուցման սկզբունքները:
  11. Բենչմարքինգի էությունը, տեսակները, առանձնահատկությունները:
  12. Կազմակերպումը որպես կառավարման գործառույթ։ Կառավարման կազմակերպական կառուցվածքի ձևավորման տարրերը։ Կառավարման կազմակերպական կառուցվածքների տեսակները:
  13. Մոտիվացիայի ավանդական և ժամանակակից տեսությունները և առանձնահատկությունները:
  14. Վերահսկողությունը որպես կառավարման գործառույթ, էությունը և տեսակները։ Վերահսկողության գործընթացի հիմնական փուլերը, կազմակերպման և իրականացման կարգը:
  15. Կառավարման կոմունիկացիաներ։ Միջանձնային և կազմակերպական կոմունիկացիաներ, դրանց արդյունավետության բարձրացման գործոնները:
  16. Կառավարչական որոշումների էությունը, դասակարգումը, իրագործման կազմակերպումը:
  17. Կոնֆլիկտների էությունը, պատճառները, տեսակները, գործառույթները, կառավարման հիմնական եղանակները:
  18. Փոփոխությունների կառավարման ռազմավարությունը։ Փոփոխություններին դիմադրելու պատճառները և հաղթահարման եղանակները:
  19. Սթրեսի հիմնական տեսակները, դրանց պատճառները և կառավարման միջոցները:
  20. Մոդելավորումը կառավարչական որոշումների ընդունման գործընթացում։ Կառավարչական որոշումների իրագործման կազմակերպումը:
  21. Մրցակցային առավելություններին հասնելու ռազմավարությունները:
  22. Ճյուղային ռազմավարություններ:
  23. Ֆունկցիոնալ ռազմավարություններ:
  24. Ռազմավարական վերլուծության հիմնական մեթոդները:
  25. Կազմակերպության ներքին միջավայրի վերլուծության մոտեցումները։ Մակքինսի համակարգային մոտեցումը, Մ․ Պորտերի «արժեքների շղթան», Օհմայեի շուկայական մոտեցումը:
  26. PIMS նախագիծը:
  27. Զարգացող /ինովացիոն/ ճյուղերում գործող կազմակերպությունների ռազմավարությունները:
  28. Հասուն ճյուղերում գործող կազմակերպությունների ռազմավարությունները:
  29. Անկման ճյուղերում գործող կազմակերպությունների ռազմավարությունները:
  30. Տարբերակման ռազմավարությունը և դրա այլընտրանքները:
  31. Կենտրոնացման ռազմավարություն:
  32. Կազմակերպության նպատակների իրականացմանն առնչվող հիմնախնդիրների լուծման և ռեսուրսների բաշխման առաջնահերթության որոշումը:
  33. Կազմակերպության արտադրական ռեսուրսների նկատմամբ պահանջի և դրանց մատակակարման ժամկետների որոշումը:
  34. Կազմակերպության արտադրական հզորությունների էությունը, ձևավորումն ու գնահատումը:
  35. Կազմակերպության արտադրական ստորաբաժանումների կողմից թողարկված անավարտ արտադրանքի ծավալի և դրան համապատասխան շահույթի մեծության և շահութաբերության ցուցանիշների որոշումը:
  36. SWOT վերլուծության մեթոդաբանությունը և դրա կիրառումը կազմակերպության մրցակցային առավելությունների ձևավորման նպատակով:
  37. «Մրցունակություն» և «օգտակարությում» հասկացությունների տնտեսական էությունն ու գնահատման մեթոդաբանությունը:
  38. Արտադրանքի բազմատեսակացման էությունը և կիրառման առավելագույն թույլատրելի սահմանի որոշումը:
  39. Ներդրումների հավասարակշռված պորտֆելի ընտրության մեթոդաբանությունը:
  40. Արտադրական գործընթացի աշխատանքների ներկայացումը Հանտի դիագրամայի միջոցով:
  41. Ժամանակի կառավարման էությունն ու մոտեցումներն:
  42. Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվությունը ժամանակակից կազմակերպություններում:
  43. Իշխանության էությունը, բնորոշ առանձնահատկությունները, «իշխանության հաշվեկշիռ» :
  44. Իշխանության աղբյուրները, հիմնական ձևերը, ներազդման միջոցները:
  45. Պետական իշխանության կազմակերպման սկզբունքները ժողովրդավարական հասարակարգում:
  46. Մասնակցային կառավարման սկզբունքները:
  47. ՀՀ նախագահը և նրա հիմնական լիազորությունները:
  48. ՀՀ Ազգային Ժողովի սահմանադրական լիազորությունները:
  49. Կառավարությունը՝ որպես գործադիր իշխանության կրող կոլեգիալ մարմին։ ՀՀ Կառավարությունը և դրա հիմնական լիազորությունները:
  50. Տարածքային կառավարման էությունը և անհրաժեշտությունը։ ՀՀ տարածքային կառավարման համակարգը։
  51. ՀՀ տեղական ինքնակառավարման համակարգը։ Տեղական ինքնակառավարման մարմինների ձևավորման կարգը և գործառույթները:
  52. ՀՀ պետական կառավարման և տեղական ինքնակառավարման համակարգերի բարեփոխումներն արդի փուլում:
  53. Առաջնորդման անձնային հատկանիշների տեսության Էությունը, ընդհանուր բնութագիրը և թերությունները:
  54. Առաջնորդման վարքագծային տեսության էությունը, ընդհանուր բնութագիրը և թերությունները:
  55. Առաջնորդման ոճերի ժամանակակից դասակարգումը: Առավելությունները և թերությունները:
  56. Առաջնորդման իրավիճակային տեսության էությունը, ընդհանուր բնութագիրը և թերությունները:
  57. Մյուսներին սպասարկող /ծառայող/ առաջնորդման հայեցակարգը: Ռոբերտ Գրինլիֆի «Ծառայողը որպես առաջնորդ» հայեցակարգի չորս սկզբունքները:
  58. Կ. Քէշմանի «ներքին խթանման» առաջնորդման տեսությունը կամ առաջնորդման քոուչինգ (մարզիչային) ոճը, քոուչին բնորոշ հատկանիշները:
  59. Ատրիբուտիվ /պատճառահետևանքային/ առաջնորդության տեսությունը
  60. Հաղորդակցման հմտությունները առաջնորդման գործընթացում:
  61. Ինտերակտիվ առաջնորդում։ Առաջնորդության գենդերային /սեռային/ առանձնահատկությունները:
  62. Խարիզմատիկ առաջնորդման հայեցակարգը:
  63. Տրանսակցիոն (գործարքային) և տրանսֆորմացիոն առաջնորդման հայեցակարգը:
  64. Մարքեթինգի էությունը, խնդիրները,սկզբունքները և գործառույթները:
  65. Մարքեթինգի հայեցակարգերի էվոլուցիան:
  66. Մարքեթինգի կառավարման գործընթացը:
  67. Միջազգային մարքեթինգի հիմնական առանձնահատկությունները:
  68. ՀՀ Կենտրոնական բանկի կառավարման մարմինների ձևավորման կարգն ու պայմանները:
  69. Կենտրոնական բանկերի անկախության ինդեքսների բնութագրումը /Ցուկերմանի, GMT և Էյֆինգեր-Շալլինգի ինդեքսները/:
  70. Գնաճի նպատակադրման ռազմավարության իրագործումը ՀՀ-ում 2006 թվականից առ այսօր:
  71. Բանկային համակարգերի բաց շուկայական և կորպորատիվ կարգավորման մոդելների առանձնահատկությունները:
  72. ՀՀ վարկային կազմակերպությունների կառավարման հիմնական մարմինները:
  73. «ԱՔՌԱ Քրեդիտ Ռեփորթինգ» վարկային բյուրոյի գործունեության հիմնական ուղղությունները և «Ֆայկո» սքորի հաշվարկման մեթոդիկան:
  74. Մենեջմենթի պարադիգմայի փոփոխությունները XXI դարում։