Организация
Специальность
Подсписок
թատերական
Вопросы
- Հին ատտիկյան թատերական համակարգը:
- Իտալական դիմակների թատրոնը (Commedia dell'arte):
- Հայ պրոֆեսիոնալ թատրոնի ձևավորումը Կ.Պոլսում:
- Հելլենիստական թատրոնը և Հայաստանը:
- Ֆրանսիական կլասիցիստական դրամատուրգիան:
- Ռուս թատրոնի ռոմանտիկական շրջանը (Յակովլև, Սեմյոնովա, Մոչալով):
- Միջնադարյան թատրոնի տեսակները (աշխարհիկ և հոգևոր):
- Թատերական համակարգը Շեքսպիրի դարաշրջանի Անգլիայում:
- Կ. Ստանիսլավսկին և Մոսկվայի գեղարվեստական թատրոնը:
- Կրկեսը միջնադարյան Հայաստանում:
- Բեմական գործողությունը ըստ Ստանիսլավսկու «սիստեմի»:
- Ռոմանտիզմը 19-րդ դարի ֆրանսիական բեմում:
- Դրամայի տեսությունը Արիստոտելի «Պոետիկայում»:
- Իտալական «կոլորիտային ռեալիզմը» (Սալվինի, Ռոսսի):
- Հայ պրոֆեսիոնալ թատրոնի սկզբնավորումը Թիֆլիսում:
- Հնագույն դրաման Հայաստանում:
- Դիդրոյի «Պարադոքս դերասանի մասին» աշխատությունը:
- Ռուսական կլասիցիստական կատակերգությունը:
- Հայ գավառական թատրոնի հիմնական օջախները:
- Հոգեբանական թատրոնի սկզբնավորումը 19-րդ դարավերջին:
- Վսեվոլոդ Մեյերխոլդը և նրա թատրոնի սկզբունքները:
- Սունդուկյանական շրջանը հայ թատրոնում:
- Էլեոնորա Դուզե:
- Եվգենի Վախթանգովը և նրա թատերական որոնումները:
- Ռեժիսորական արվեստի ինքնուրույնացումը:
- Պետրոս Ադամյանը և ռուս թատերական քննադատությունը:
- Մոսկվայի Գեղարվեստական թատրոնի վարպետները:
- Գևորգ Չմշկյանը և նրա հետևորդները հայ բեմում:
- Անդրե Անտուանը և բեմական նատուրալիզմը:
- Մոսկվայի «Կամերային թատրոնը»:
- Գևորգ Պետրոսյանը և հայ ռեժիսուրայի սկզբնավորումը:
- Շառլ Դյուլենը և Փարիզի «Ատելիե» թատրոնը:
- Սառա Բեռնարը, Մունե Սյուլլին և նեոկլասիցիզմը բեմում:
- Օվի Սևումյանը և նրա ծրագրերը:
- Իտալական բեմի վարպետները և Վահրամ Փափազյանը:
- Նորագույն ուղղությունները ռուս բեմում (20-րդ դարի երկրորդ կես):
- Մարտիրոս Մնակյանը և «Օսմանյան դրամատիկ» թատերախումբը:
- Մոսկվայի Վախթանգովի անվան թատրոնը:
- Նորագույն ձգտումները եվրոպական բեմում (Գ.Քրեյգ, Գ.Ֆուկս):
- Սիրանույշը և Ազնիվ Հրաչյան արևմտաեվրոպական խաղացանկում:
- Պիտեր Բրուքը և նրա հետևորդները:
- «Աբսուրդի դրաման» և նրա հետևորդները:
- Դրամայի հեգելյան տեսությունը և Ստ. Նազարյանցը:
- Վարդան Աճեմյանի ռեժիսուրան:
- Մոսկվայի «Սովրեմեննիկ» թատրոնը:
- Թատերական քննադատության հասարակագիտական ուղղությունը:
- Հովհաննես Աբելյան. դերասանական նկարագիրը:
- Շեքսպիրյան ավանդությունը հայ բեմում:
- Հայ թատերագիտական միտքը 20-րդ դարի երկրորդ կեսին:
- Արմեն Գուլակյանի ռեժիսուրան և ուսուցման սկզբունքները:
- Արտասահմանյան նորագույն դրաման 20-րդ դարավերջի հայ բեմում:
- Ռուսական ռեալիզմը և հայ բեմի վարպետները (Գ.Պետրոսյան, Սաթենիկ Ադամյան):
- Վահրամ Փափազյանը Շեքսպիրի մեկնաբան (դերակատարումները և տեսական մեկնությունները):
- Հոգեբանական ռեալիզմի գիծը հայ նորագույն թատրոնում: