Специальность
Вопросы
- Օտար լեզուն՝որպես ուսումնական առարկա(language as subject) լեզվակրթության համակարգում:
- Եվրախորհրդի լեզվակրթության քաղաքականության սկզբունքները:
- Բազմալեզվության սկզբունքը:
- Օտար լեզվի ուսուցման հիմնական հասկացություններն ու կատեգորիաները:
- Օտար լեզուների ուսուցմանավանդական և նորարարական մոտեցումներ:
- Օտար լեզուների ուսուցման ժամանակաից մեթոդները՝ հաղորդակցական (communicative), միջմշակութային (intercultural):
- Լեզուների իմացության / իրազեկության համաեվրոպական համակարգ (CEFR):
- Օտար լեզուների ուսուցման նպատակները:
- Կոմպետենտության մոտեցում:
- Օտարալեզու հաղորդակցական լեզվական կոմպետենցիա:
- Օտար լեզվի ուսուցման բովանդակությունը և հիմնական բաղադրիչները:
- Օտար լեզուների ուսուցման սկզբունքները:
- Հանրալեզվաբանական իրազեկություն /կոմպետենցիա:
- Գործաբանական իրազեկություն (pragmatic competence):
- Հանրամշակութային իրազեկության բովանդակությունը:
- Ունկնդրության ուսուցմանարդյունավետությունն ապահովող մեխանիզմներ:
- Ունկնդրության հոգեբանամանկավարժական դժվարությունները:
- Ունկնդրությունը՝որպես ընկալողական (ռեցեպտիվ) խոսքային գործունեության տեսակ:
- Գրավոր հաղորդակցում (ընթերցանություն, գրավորխոսք):
- Ընթերցանության ուսուցմանարդյունավետությունն ապահովող մեխանիզմներ:
- Տեքստերի ընտրության սկզբունքները:
- Տեքստերի բովանդակության ընկալման ստուգում:
- Գրավոր խոսքի ուսուցման նպատակները:
- Գրավոր խոսքի (գրագրության) էությունը:
- Գրավոր խոսքի ստուգման ձևերը:
- Ստուգումը ժամանակակից լեզվակրթության համակարգում:
- Վերարտադրողական (պրոդուկտիվ) խոսքային գործունեության տեսակների ստուգման տեխնոլոգիաները:
- Օտար լեզվի ուսուցման / ուսումնառության առանձնահատկությունները:
- Միջմշակութային (intercultural learning) ուսուցման տեսության սկզբնաղբույրները, բովանդակությունը:
- Տեղեկատվական – հաղորդակցականտեխնոլոգիաներ:
- Հաղորդակցականլեզվական կոմպետենցիաների համընդհանուր մակարդակները (A1-C2):
- Օտարալեզու հաղորդակցական լեզվական կոմպետենցիայի հիմնական բաղադրիչները:
- Օտար լեզուների ուսուցման մեթոդները:
- Օտար լեզվի հնչյունաբանության ուսուցում:
- Հնչյունների և հնչերանգի ուսուցման մեթոդները:
- Հնչարտաբերական կարողությունների ձևավորում:
- Օտար լեզվի արտասանական վարժությունների համակարգը:
- Բառապաշարիներ մուծման և բացատրության տեխնոլոգիաները:
- Բառիմաստի բացահայտման եղանակները:
- Բառապաշարի ուսուցման վարժությունների համակարգը:
- Վերարտադրողական (պրոդուկտիվ) և ընկալողական (ռեցեպտիվ) քերականություն:
- Քերականական նյութի մատուցման մեթոդներ:
- Ունկնդրության լեզվական դժվարությունները:
- Ընթերցանության տեսակների (թռուցիկ, ընդհանուրբովանդակությանընկալման, որոնողական, մանրազնին) դասակարգում:
- Ընթերցանության տեխնիկայի ուսուցում:
- Ընթերցանության տարբեր տեսակների մակարդակների բնութագրում:
- Ընթերցանության կարողությունների ձևավորման մեթոդներն ու ռազմավարությունները:
- Գրելուտեխնիկայի մեխանիզմներ:
- Վարժությունների համակարգ՝ուղղված գրելուտեխնիկայի զարգացմանը:
- Վարժությունների համակարգ՝ուղղված գրագրության կարողությունների զարգացմանը:
- Ստուգման տեխնոլոգիաները:
- Ստուգման օբյեկտները:
- Ստուգման չափանիշները:
- Թեստավորման համակարգ:
- Թեմատիկ պլանավորում:
- Օտար լեզվի դասի տիպականացումը:
- Օտար լեզվի դասի կառուցվածքը:
- Օտար լեզվի ժամանակակից դասի հիմնական առանձնահատկությունները:
- Լեզվի և մշակույթի փոխկապակցված ուսուցում:
- Ինտերակտիվ մեթոդներ:
- Ունկնդրվող տեքստի բովանդակության ընկալման ստուգման ռազմավարություն:
- Անհատի ընդհանուր կոմպետենցիաներ:
- Խոսքային գործունեության տեսակները:
- Ընկալողական հմտությունների ձևավորում:
- Օտար լեզվի հնչյունաբանության ուսուցման ռազմավարությունը:
- Օտար լեզվի բառապաշարի ուսուցում:
- Վերարտադրողական (պրոդուկտիվ) բառապաշար:
- Ընկալողական (ռեցեպտիվ) բառապաշար:
- Ներզոր (պոտենցիալ) բառապաշար:
- Բառապաշարի ուսուցման ռազմավարություն:
- Բառապաշարի ընտրության սկզբունքները:
- Օտար լեզվի քերականության ուսուցում:
- Քերականական մեխանիզմների ձևավորման ռազմավարություն:
- Միջլեզվական և ներլեզվական փոխներթափանցում (transfer, interference):
- Քերականակ անհմտությունների և կարողությունների ստուգման տեխնոլոգիաներ:
- Ունկնդրության տեսակներն ու մակարդակները:
- Բանավոր հաղորդակցման (ունկնդրության) ուսուցում:
- Բանավոր հաղորդակցման ( խոսելը՝մենախոսություն) ուսուցում:
- Բանավոր հաղորդակցման ( խոսելը՝երկխոսություն) ուսուցում:
- Խոսողությունը (մենախոսություն, երկխոսություն) որպես վերարտադրողական (պրոդուկտիվ) խոսքային գործունեության տեսակ:
- Մենախոսությանուսուցում:
- Երկխոսության ուսուցում:
- Միջմշակութային ուսուցում:
- Գրավոր խոսքի ուսուցման մեթոդիկա:
- Գրելու տեխնիկայի ուսուցում:
- Ընկալողական (ռեցեպտիվ) խոսքային գործունեության տեսակների ստուգման ձևեր:
- Խոսքային կարողությունների ստուգման այլընտրանքային տեխնոլոգիաներ:
- Օտար լեզուների ուսուցումը մշակույթների երկխոսության համատեքստում:
- Միջմշակութային կոմպետենցիան որպես լեզուների ձևավորվածության և հաղորդակցության բնութագրիչ:
- Ուսուցման / ուսումնառության այլընտրանքային տեխնոլոգիաներ: