Публикации Арам Мирзоян
Статья
No. 3 pp. 69–77 (2017)
URL: http://journals.tsu.ru///bibliosfera/&journal_page=archive&id=1618
DOI: https://doi.org/10.20913/1815-3186-2017-3-69-77
Описание:
В статье рассматриваются двухсторонние армяно-российские конкурсы научных проектов, проводимые совместно Государственным комитетом по науке Министерства образования и науки Армении, Российским фондом фундаментальных исследований (РФФИ)и Российским гуманитарным научным фондом (РГНФ). Исследование проходило с использованием ряда библиометрических показателей за 1991-2015 гг. по данным Армянского индекса научного цитирования, Российского индекса научного цитирования и Web of Science. Исследование показало, что совместные конкурсы являются важным дополнительным стимулом для налаживания новых связей и укрепления существующих.
Меграбян М. М. , Глухов В. А. , Саргсян Ш. А.
Հայ-ռուսական և հայ-բելառուսական գիտական մրցույթների ուսումնասիրությունը համատեղ պետական դրամաշնորհների շրջանակներում
No. 1 pp. 111-128 (2017)
URL: http://www.noravank.am/arm/jurnals/details.php?ELEMENT_ID=15416
Описание:
Սույն հոդվածում վերլուծվում են ՀՀ ԿԳՆ Գիտության պետական կոմիտեի և Հիմնարար հետազոտությունների ռուսաստանյան հիմնադրամի, Ռուսաստանյան հումանիտար գիտական հիմնադրամի և Հիմնարար հետազոտությունների բելառուսական հանրապետական հիմնադրամի կողմից կազմակերպված հայ-ռուսական և հայ-բելառուսական համատեղ գիտական մրցույթները: Հետազոտությունն իրականացվել է 6 երկկողմ համատեղ մրցույթների (4 հայ-ռուսական և 2 հայ-բելառուսական) հայտերի ուսումնասիրության, ինչպես նաև RINC, AINC և WOS շտեմարանների տվյալների հիման վրա։ Ուսումնասիրվել և համեմատվել են հաղթած և չհաղթած խմբերի գիտաչափական ցուցիչները, տարիքները, գիտական աստիճանները: Կարևորվել է համատեղ մրցույթների ազդեցությունը հայ-ռուսական և հայ-բելառուսական գիտական համագործակցության վրա:
Հայ-ռուսական համատեղ մրցույթներում հաղթած խմբերի գիտաչափական ցուցիչները ոչ միշտ են բարձր չհաղթած մասնակիցների նույնանման ցուցանիշներից, իսկ հայ-բելառուսական մրցույթներում հաղթող խմբերի գիտաչափական ցուցանիշներն ամբողջությամբ համընկնում են մրցույթների արդյունքների հետ: