Եվրոպական համալսարան (Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում)

Вопросы
  1. Տնտեսական աճ, ինֆլյացիա, գործազրկություն:
  2. Մակրոտնտեսական ցուցանիշները` ՀԱԱ, ՀՆԱ, ԶԱԱ, ԱԵ, տնօրինվող անձնական եկամուտ: ՀՆԱ-ի հաշվարկման մեթոդները և կանոնները: ՀՆԱ-ի և ՀԱԱ-ի հաշվարկման առանձնահատկությունները
  3. Անվանական և իրական, պոտենցիալ և փաստացի ՀՆԱ: ՀՆԱ-ի դեֆլյատորը և ՍԳԻ-ն: Լայսպերեսի և Պաաշեի ինդեքսները
  4. Արտադրական ֆունկցիանները և արտադրության ծավալի հաշվարկումը: Կուբ-Դուգլասի արտադրական ֆունկցիան
  5. Սպառումը և խնայողությունները: Սպառման ֆունկցիան:
  6. Զուտ և համախառն ներդրումներ: Ներդրումները և տոկոսադրույքը
  7. Տնտեսական աճ հասկացությունը, ցուցանիշները, դրա վրա ազդող գործոնները: Տնտեսական աճի մոդելները: Էնդոգեն և Էկզոգեն փոփոխականներ
  8. Գործազրկության տեսակները: Գործազրկության ցուցանիշները: Սպասման գործազրկություն
  9. Փողի էությունը և ագրեգատները: Փողի քանակական տեսությունը
  10. Փոքր տնտեսության մոդելը: Փոքր բաց տնտեսությունը կարճ ժամկետում: Սանդել-Ֆլեմինգի մոդելը: TNT մոդելը
  11. Հավասարակշռությունը փողի շուկայում` LM կորը: Կարճաժամկետ հավասարակշռություն` IS-LM մոդելը
  12. Գործազրկության և ինֆլացիայի կապը Լ Ֆիլիպսի կորը
  13. Պետբյուջե: ՀՀ պետբյուջեի եկամուտների կառուցվածքը: ՀՀ պետբյուջեի ծախսերի ուղղությունները և կառուցվածքը: Պետական պարտք: Կայունացնող քաղաքականություն
  14. ՀՀ հարկային օրենսդրությունը: Հիմնական հարկատեսակները և դրանց դասակարգումը
  15. Դրամավարկային քաղաքականության էությունը և արդի ուղղությունները ՀՀ-ում:
  16. ՀՀ բանկային համակարգը: Կենտրոնական բանկի գործառույթները
  17. Արտաքին տնտեսական հարաբերությունների էությունը և հիմնական ձևերը
  18. Գլոբալացման էությունը և նախադրյալները, դրա դրական և բացասական ազդեցությունները ազգային տնտեսությունների վրա
  19. ՀՀ սոցիալկան քաղաքականությունը: Սոցիալական ծրագրերը, դրանց բաժիները ու ցուցանիշները
  20. Ձեռնարկությունների բնութագիրը, առանձնահատկությունները, նպատակներն ու խնդիրները:
  21. Ձեռնարկատիրական գործունեության կազմակերպման էությունը, սուբյեկտները, ձևերը և տեսակները, խնդիրները, ոլորտները և մասշտաբները:
  22. Պատճենահանում, ֆրանչայզինգ, լիակատար ազատություն, լիզինգ
  23. Շուկաների դասակարգումը ըստ գործարքների օբյեկտի, գործունեության պայմանների, գործարքների լոկալացման աստիճանի, փոխներգործության տիպերի և ձևեր
  24. Մրցակցության ձևերը և դրանց փոխադարձ կապը:
  25. Մենաշնորհները և դրանց հետևանքները ժամանակակից պայմաններում:
  26. Օլիգոպոլիա: Օլիգոպոլիայի մոդելը: ՀՀ օլիգոպոլիական շուկաներում գների ճկունության գնահատումը
  27. Մասշտաբի էֆեկտը և դրա կիրառման շրջանակները, հատկությունը, տեսակները
  28. Կենսանվազագույնի պրոբլեմը: Բարեկեցության ինֆլացիոն կորուստները: Կենսամակարդակի տեսության հավասարությունները: Կենսամակարդակի տնտեսագիտության տեսության հիմքային թեորեմները
  29. Շուկայական հավասարակշռություն, դրա օպտիմալությունը
  30. Սպառողի վարքագծի դրսևորման առանձնահատկությունները: Սպառողական վարքագծի գործոնային վերլուծություն և մոդելավորում: Սպառողի վարքագծի տեսության հիմնական պոստուլատները
  31. Գիֆենի առեղծվածը: Ապրանքների դասակարգումը, փոխարինելի, փոխլրացնող և չեզոք ապրանքներ:
  32. Արտադրության ծախքերը, էությունը, ծածկման աղբյուրները, տեսակները և դասակարգումը
  33. Արտադրանքի ինքնարժեքի էությունը, դասակարգումը և ցուցանիշները: Ինքնարժեքը ձևավորող ծախսերը
  34. Գների տնտեսական բովանդակությունը, գործառույթները, տեսակները: Գնագոյացման մեթոդները: Գնագոյացման կատարելագործման հիմնական ուղղությունները
  35. Շահույթը որպես տնտեսագիտական կատեգորիա: Շահույթի ձևավորումը, բաշխումը, տեսակները, հաշվարկման մեթոդները, հարկավորումը: Շահույթը, ռենտան և ձեռնարկատիրությունը: Շահութաբերության էությունը, տեսակները, գնահատումը: Շահութաբերության բարձրացման գործոնները, ուղիները
  36. Կառավարման էությունը և անհրաժեշտությունը: Կառավարման զարգացման փուլերը: Շուկայական տնտեսությունը և կառավարումը
  37. Կառավարման մակարդակները, կառավարման օբյեկտը և սուբյեկտը:
  38. Կառավարման մեթոդաբանությունը և կատեգորիանները: Կառավարելիության նորմա: Կառավարման սկզբունքները
  39. Կառավարման դասական կամ վարչական դպրոց
  40. Կառավարման գիտական դպրոց: Կառավարման վարքաբանական և Մարդկային հարաբերությունների դպորց
  41. Քանակական մեթոդների դպրոց: Կառավարումը որպես գործընթաց դիտարկող տեսությունները
  42. Համակարգային մոտեցումը կառավարման տեսության մեջ: Իրավիճակային մոտեցումները կառավարման տեսության մեջ
  43. Հայ կառավարչական մտքի զարգացման փուլերը և միտումները
  44. Կազմակերպությունը որպես համակարգ և նրա ենթահամակարգերը
  45. Կազմակերպության ներքին միջավայրը և հիմնական ենթահամակարգերը
  46. Կազմակերպության ներքին միջավայրի իրավիճակային գնահատումը
  47. Կազմակերպության արտաքին միջավայրը
  48. Կազմակերպության արտաքին միջավայրի ուղղակի ներգործության գործոնները: Կազմակերպության արտաքին միջավայրի անուղղակի ներգործության գործոնները
  49. Կառավարման գործառույթների էությունը և դասակարգումը
  50. Կառավարման հիմնական գործառույթները: Կառավարման հատուկ կամ կոնկրետ գործառույթները
  51. Պլանավորումը որպես կառավարման հիմնական գործառույթ: Գործարար ծրագիրը որպես կազմակերպության ռազմավարական պլան, դրա կառուցվածքը ցուցանիշները, մշակման մեթոդաբանությունը
  52. Ռազմավարական պլանավորման էությունը և անհրաժեշտությունը: Ռազմավարական կառավարման փուլերը
  53. SWOT մատրիցա և վերլուծություն,
  54. Կազմակերպումը որպես կառավարման հիմնական գործառույթ
  55. Գծային և շտաբային լիազորություններ, պատասխանատվություն, լիազորությունների պատվիրակում: Կառավարման կենտրոնացում և ապակենտրոնացում
  56. Կառավարման գծային, գծային-ֆունկցիոնալ, գծային-շտաբային կառուցվածքները: Կառավարման դիվիզիոնալ կազմակերպական կառուցվածքներ: Կառավարման ճկուն կազմակերպական կառուցվածքներ
  57. Մոտիվացիան որպես կառավարման գործառույթ: Մոտիվացիայի բովանդակային տեսությունները: Մոտիվացիայի գործընթացային տեսությունները
  58. Մոտիվացիայի ձևերը
  59. Վերահսկողության անհրաժեշտությունը կառավարման գործընթացում: Վերահսկողության էությունը, փուլերը, ձևերը
  60. Կառավարման մեթոդների էությունը և դասակարգումը
  61. Կառավարման վարչակազմակերպական մեթոդներ: Կառավարման տնտեսական և սոցիալ-հոգեբանական մեթոդներ
  62. Կոմունիկացիանների էությունը և տեսակները: Կոմունիկացիոն գործընթացի փուլերը
  63. Միջանձնային կոմունիկացիաններ: Կազմակերպական կոմունիկացիաններ
  64. Կառավարչական որոշումները և դրանց ընդունման գործընթացը: Ռիսկը և անորոշությունը որոշումների ընդունման գործընթացում: Մոդելների նշանակությունը որոշումների ընդունման գործընթացում, դրանց տիպերը
  65. Ռացիոնալ կառավարչական որոշումների ընդունման փուլերը
  66. Կառավարչական որոշումների ընդունման եղանակները
  67. Հանրային կառավարման էությունը և խնդիրները, գործառույթները: Տնտեսության համապետական կառավարման մարմինները և դրանց գործառույթները: Ֆունկցիոնալ և ճյուղային կառավարման մարմինները, դրանց գործառույթները
  68. Տարածքային կառավարում: Տեղական ինքնակառավարման համակարգը
  69. Կազմակերպությունների կազմակերպաիրավական ձևերը, դրանց դասակարգումը
  70. Իշխանությունը և դրա ձևերը: Առաջնորդում: Ղեկավարման ոճերը
  71. Բախումների էությունը, տիպերը, պատճառները և հետևանքները: Բախումնային իրավիճակների կառավարումը
  72. Փոփոխությունների կառավարման էությունը և փուլերը
  73. Արտադրության կառավարման էությունը, խնդիրները: Նորմանները և դրանց դերը կառավարման գործընթացում
  74. Պաշարների կառավարում: Որակի կառավարում
  75. Մարդկային ռեսուրսների կառավարում, հիմնական հասկացությունները: Կազմակերպության անձնակազմի կատեգորիանները
  76. Մարդկային ռեսուրսների պահանջարկի պլանավորում: Մարդկային ռեսուրսների հավաքագրումը և ընտրությունը, գնահատում: Մարդկային ռեսուրսների պատրաստումը, վերապատրաստումը: Ղեկավար կադրերի պատրաստում: Մարդկային ռեսուրսների առաջխաղացման կառավարում
  77. Նորամուծությունների կառավարման էությունը և խնդիրները: Նորամուծությունների կառավարման փուլերը: Նորամուծական գործունեության ֆինասնավորման աղբյուրները
  78. Ներդրումների էությունը և կառավարման խնդիրները: Ներդրումների ֆինանսավորման աղբյուրները: Ներդրումների արդյունավետության գնահատումը, ներդրումային ռիսկ: Ներդրումների ռազմավարական կառավարումը: Պորտֆելային ռազմավարություն
  79. Կազմակերպության կուլտուրան, դրա տարրերը և գործառույթները
  80. Մենեջմենթի պարադիգմա հասկացությունը, դրա առանձնահատկությունները XX և XXI դարերում
  81. Մարքեթինգային արդյունավետ համալիրի հիմնական բնութագրերը:: Մարքեթինգային տեղեկատվական համակարգերը: Մարքետինգային հետազոտությունների էությունը, ձևերը
  82. Մարքեթինգային միջավայրի էությունը: Նպատակային մարքեթինգը և դրա փուլերը
  83. Ապրանքի կենսապարբերաշրջանի յուրաքանչյուր փուլում կիրառվող ռազմավարությունները
  84. Բրենդ և բրենդինգ: Բրենդի կառավարում
  85. Մարքեթինգային հաղորդակցությունների համալիրը: Գովազդը դրա տեսակները, գովազդին առնչվող որոշումները
  86. Մարքետինգային գործունեության կառավարում: Մարքետինգային պլանավորում և մարքետինգային պլան:
  87. Գլոբալ մարքետինգային միջավայր: Միջազգային շուկաներ դուրս գալու ռազմավարությունները: Միջազգային մարքետինգային գործունեության կազմակերպման եղանակները
  88. Առևտրային գործունեության էությունը, օբյեկտը, սուբյեկտը, հիմնական սկզբունքները
  89. Առևտրային բանակցությունները էությունը, ձևերը, եղանակները, վարման մեթոդները
  90. Առևտրային գաղտնիքի դրսևորման ձևերը, դրա պաշտպանության հիմնական ուղղությունները և իրականացման միջոցառումները:
  91. Մանրածախ ապրանքաշրջանառության էությունը, կազմը, հաշվեկշիռը: Մեծածախ ապրանքաշրջանառության էությունը, տեսակները, ձևերը
  92. Միջազգային առևտրային գործունեության ձևերը: Ներմուծման և արտահանման գործառնությունների կազմակերպումը: Առևտրի սակագնային և ոչ սակագնային պետական կարգավորում: Ոչ սակագնային մեթոդները և կիրառման ոլորտի քվոտավորումը
  93. Խոշոր, միջին և փոքր բիզնես հասկացությունները և բնորոշումները: Բիզնեսի սուբյեկտները, օբյեկտները, տիպերը: Բիզնեսի կազմակերպաիրավական ձևերը
  94. Բիզնեսի ձևերը/արտադրական բիզնես, գյուղատնտեսական բիզնես, ծառայությունների բիզնես, ինովացիոն բիզնես, Վենչուրային բիզնես, Օվշորային բիզնես, Կոմերցիոն բիզնես, ֆինանսական բիզնես, խորհրդատվական բիզնես, տեղեկատվական բիզնես
  95. Պրոֆեսիոնալ ձեռնարկատիրության սկզբունքները: Սեփական գործի ստեղծման ընդհանուր պայմանները, փուլերը: Գործարքի էությունը և ձևերը: Պայմանագրերի բովանդակությունը և ձևերը
  96. Աշխատանքային ռեսուրսներ, տնտեսապես ակտիվ բնակչություն և աշխատանքային ներուժ: Զբաղվածություն
  97. Աշխատանքի շուկայի կառուցվածքը և բաղադրամասերը, տեսակները, ձևերը և հատվածները:
  98. Աշխատավարձի կազմակերպման գործառույթները և տարրերը: Աշխատավարձի ֆոնդի կառուցվածքը
  99. Շրջակա միջավայրի ֆունկցիաները, բնական ռեսուրսներով ապահովվածությունը: թափոնները և աղտոտվածության աղբյուրները, օբյեկտները, ցուցանիշները
  100. Շրջակա միջավայրի դեգրադացիայի հետևանքով առաջացած տնտեսական կորստի, վնասի հասկացությունը: Շրջակա միջավայրի պահպանման ազգային ծրագրերը: