Организация
Вопросы
- Հոգեբանության մեթոդաբանությունը, հոգեբանական հետազոտության առարկան և մեթոդները:
- Հոգեբանության զարգացումը մինչգիտական շրջանում (Պլատոն, Արիստոտել, Ռ. Դեկարտ, Ջ. Լոկ):
- Հոգեբանական գիտության զարգացման փուլերը: Գիտական իմացություն. պարադիգմա, գաղափարներ, նոր գիտելիքներ:
- Հոգեկանի կառուցվածքն ու գործառույթները: Հոգեկանը և իրականության արտացոլումը:
- Հոգեկանի ուսումնասիրության գիտական մոտեցումները:
- Հոգեբանության մեթոդաբանական սկզբունքները(դետերմինիզմ, սուբյեկտության, գիտակցության և գործունեության միասնականության, ակտիվության, փոխազդեցության, զարգացման):
- Հոգեբանական հետազոտության կազմակերպման մեթոդաբանական հարցեր: Օբյեկտիվության չափանիշը հոգեբանական հետազոտություններում:
- Տեսական վերլուծությունը, գիտափորձը, զրույցը, դիտումը, թեստավորումը և վիճակագրական վերլուծությունը որպես հետազոտական մեթոդներ:
- Գիտափորձ. տեսակները:
- Հոգեբանական ախտորոշումը աշխատակազմի համալրման գործընթացում:
- Հոգեկանի պատմական զարգացումը:
- Հոգեկանի արտացոլման մակարդակները: Գիտակցության ծագումը և զարգացումը:
- Գիտակցականի և անգիտակցականի դրսևորումները գործունեության կարգավորման մեջ:
- Զգայությունների բնութագիրը, էությունը և դերը մարդու կյանքում:
- Զգայությունների ֆիզիոլոգիական մեխանիզմները, ռեֆլեկտորային օղակ, հետադարձ կապ, ռեցեպտոր-էֆեկտոր:
- Զգայությունների փոխներգործությունը և զարգացումը, սենսիբիլիզացիա, սինեզթեզիա, զգայությունների զարգացման հնարքները:
- Զգայությունների փոխներգործությունը և զարգացումը, սենսիբիլիզացիա, սինեզթեզիա, զգայությունների զարգացման հնարքները:
- Ընկալման առանձնահատկությունները և ֆիզիոլոգիական հիմքերը:
- Ընկալում. ապերցեպցիա և դիրքորոշում:
- Միջանձնային ընկալման ընդհանուր հոգեբանական ասպեկտները, անձնային գծերի ռեզոնանսը, պրոյեկցիա, ինտրոյեկցիա, ատրիբուցիա:
- Հիշողությունը որպես իմացական գործընթաց:
- Հիշողության հիմնական մոտեցումներն ու տեսությունները:
- Հիշողության գործընթացները՝ մտապահում, պահպանում, վերարտադրում, մոռացում:
- Հիշողության դասակարգումը, տեսակները, ձևերը: Հիշողության տեսակները՝ ըստ մտապահվող տեղեկության բնույթի և նրա վերարտադրության ձևի:
- Հիշողության տարիքային առանձնահատկությունները, զարգացումը: Մնեմոտեխնիկաներ:
- Հիշողությունը և մտածողությունը, հիշողությունը և խոսքը: Հիշողությունը և մտապատկերները:
- Հիշողության ուսումնասիրման կիրառական ասպեկտները: Հիշողության զարգացման պայմաններն ուսումնական գործունեության ժամանակ:
- Մտապատկերների առանձնահատկությունները, դասակարգումը:
- Զուգորդությունները, տեսակները:
- Ուշադրություն. ուշադրության տեսակները:
- Ուշադրության ֆիզիոլոգիական մեխանիզմները:
- Ի.Պ. Պավլովի փոխադարձ ինդուկցիայի օրենքը: Ա.Ա. Ուխտոմսկու տեսությունը, դոմինանտի գաղափարը: Օպտիմալ գրգռվածության կենտրոնի տեսությունը:
- Ուշադրության զարգացումը գործունեության մեջ:
- Ուշադրություն և գործունեություն: Ուշադրությունը որպես հսկողության գործողություն (Պ.Գալպերին):
- Մտածողություն և խոսք. մտածողության դերը գործունեության կարգավորման մեջ:
- Մտածողության հասկացման տարբեր մոտեցումները Ու. Ջեյմսի, Կ. Դունկերի, ժ. Պիաժեի, Ա. Լեոնտևի. Ս. Ռուբինշտեյնի, Օ. Տիխոմիրովի աշխատություններում:
- Մտածողության տեսությունները:
- Մտածողության տեսակները և օպերացիաները:
- Մտածողություն և ինտելեկտ հասկացությունների հարաբերակցությունը:
- Ինտելեկտի հոգեբանության ոլորտում երեք խումբ հետազոտություններ. ինտելեկտի հոգեգենետիկա, ինտելեկտի ընդհանուր հոգեբանություն և հոգեմետրիկա:
- Լեզվի և խոսքի հիմնական հասկացումները. դրանց նույնացումը (Վ.Վունդտ, Վ. Հումբոլտ):
- Հույզեր. դրանց դասակարգումը:
- Հույզերի տեսությունները (Վ.Վունդտ, Վ.Ջեյմս-Կ. Լանգե):
- Հույզերի գործառույթները տարբեր հայեցակարգերում(գնահատում, մոտիվացիա, պաշտպանություն, ճանաչում):
- Հուզական վիճակներ: Սթրես, հոգեֆիզիոլոգիական կառուցակարգերը:
- Սթրեսի դրսևորման փուլերը, տեսակները: Հետվնասվածքային սթրեսային խանգարումներ:
- Ֆունկցիոնալ վիճակ. Ֆունկցիոնալ հնարավորություններ: Սիմոնովի ինֆորմացիոն տեսության ընդհանուր վերլուծությունը:
- Կամային գործընթացների կառուցվածքը և փուլերը:
- Կամքի տեսությունները:
- Դրդապատճառների պայքար և որոշման ընդունում, ընտրության հիմնահարցը:
- Անձ և անհատականություն, անձ և սուբյեկտ հասկացությունների մեկնաբանություններ:
- Անձի ազատությունը և դրա մեկնաբանությունը հոգեբանական տարբեր տեսություններում (հոգեվերլուծական, հումանիստական, էքզիստենցիալ):
- Անձը որպես համակարգ, անձի կառուցվածքը:
- Ինքնագիտակցության հիմնախնդիր: «Ես» կոնցեպցիա: Անձը և նրա կենսատարածքը: Անձի հիմնախնդրի մշակումը Լ.Ս. Վիգոտսկու դպրոցում:
- Անձի հիմնախնդիրը Լեոնտևի աշխատանքներում:
- Անձի հիմնահարցը Ս. Ռուբինշտեյնի աշխատանքներում. ընդունակություններ, խառնվածք:
- Բ.Գ. Անանևի, Վ.Ն. Մյասիշևի անձի տեսությունները:
- Ա.Վ. Պետրովսկու աշխատանքներում պերսոնալիզացիայի հայեցակարգերը:
- Ա.Վ. Պետրովսկու աշխատանքներում պերսոնալիզացիայի հայեցակարգերը:
- Դ. Էլկոնինի հայացքները անձի զարգացման վերաբերյալ մանկությունում և պատանեկությունում:
- Անձի ուսումնասիրման գործոնային մոտեցում. անձնային գծերի ուսումնասիրություններ (Օլպորտ, Այզենք, Քեթել, Մեծ Հնգյակ):
- Անալիտիկ հոգեբանության հիմնադրույթները (Յունգ):
- Անհատականության հոգեբանություն (Ադլեր):
- Հորնիի մոտեցումները անձի նևրոտիկ զարգացման և վարքի ռազմավարությունների վերաբերյալ:
- Փախուստ ազատությունից և էքզիստենցիալ պահանջմունքներ (Ֆրոմ):
- Անձի զարգացման էպիգենետիկական հայեցակարգ (Էրիքսոն):
- Սոցիալական ուսուցման տեսությունը(Տ.Ռոտտեր, Ա. Բանդուրա):
- Անձի կենսական ուղին, դրա շրջաբաժանման վերաբերյալ հայացքները(Կ.Ա.Աբուլխանովա):
- Ա. Մասլոուի անձի հումանիստական տեսությունը:
- Կ. Ռոջերսի անձի ֆենոմենոլոգիական–էքզիստենցիալ տեսությունը:
- «Ես»- կառուցվածքը. «Ես» կոնցեպցիա: «Ես» կոնցեպցիայի կառուցվածքում կոգնիտիվ, հուզական-գնահատող և վարքային դիրքորոշումներ բովանդակությունը:
- «Ես» -ի պաշտպանական կառուցակարգերը, գործառույթները, հիմնական տեսակները:
- Անձի հարմարման հիմնահարցի մոտեցումները:
- Դրդապատճառի էությունը և կառուցվածքը. ձևավորման փուլերը: Դրդապատճառների պայքարը:
- Դրդապատճառի հոգեբանական տեսությունները: Դրդապատճառ և գործունեություն:
- Ընդունակությունների հիմնախնդրի ձևավորումը և պատմական զարգացումը: Ընդունակությունների դասակարգումը:
- Մտավոր ընդունակություններ(ինտելեկտ).ուսումնասիրման տարբեր մոդելներ(Գ. Գարդներ, Չ. Սպիրմեն, Լ. Թերսթոուն, Ռ. Ստերնբերգ):
- Անհատ, անձ, անհատականություն:
- Խառնվածք, բնավորություն, անձ հասկացությունները և դրանց հարաբերակցությունը տարբեր մոտեցումներում:
- Խառնվածքը որպես անհատական առանձնահատկություն:
- Խառնվածքի դասական տեսությունները:
- Խառնվածքի ժամանակակից տեսությունները(Ստրելյաու, Մեռլին, Ռուսալով) և հոգեդինամիկ հատկությունները:
- Բնավորության և խառնվածքի հարաբերակցությունը(Վ. Մեռլին, Վ. Մյասիշև, Է. Կրեչմեր, Վ. Շելդոն):
- Բնավորության հատկություններ և հոգեդինամիկ հատկություններ:
- Բնավորության շեշտվածություն: Շեշտվածություն և հոգեպաթիաների տիպաբանություն/Լեոնգարդ, Լիչկո, Գանուշկին/:
- Զարգացող անձը՝ որպես ակմեաբանության գլխավոր օբյեկտ: Պրոֆեսիոնալիզմը և սոցիալ-ակմեաբանական կոմպետենտությունը:
- Գործունեության հոգեբանական համակարգ: Գործողություն, հմտություն, կարողություն, ընդունակություն:
- Մասնագիտական գործունեության բաղադրիչների բնութագիր: Պրոֆեսիոգրաֆիա, պրոֆեսիոգրամա, հոգեգրամա հասկացությունները:
- Հոգեգրամայի հիմնական բաղադրիչները, սկզբունքները և կառուցվածքը:
- Մասնագիտական կողմնորոշման և ընտրության հիմնահարցը աշխատանքային ու ինժեներական հոգեբանության մեջ:
- Իրավաբանի մասնագիտական գործունեության հոգեբանական նկարագիրը:
- Դատահոգեբանական փորձաքննությունների նախապատրաստումը, իրականացումը:
- Աշխատանքային գործունեության մեջ անձի ուսումնասիրության առանձնահատկությունները կառավարման հոգեբանության մեջ:
- Կառավարչական գործունեություն. հիմնական բնութագրերը
- Ղեկավարի գործունեության հոգեբանական առանձնահատկությունները:
- Մարզիկի անձնային առանձնահատկությունները, նրա հոգեկան հատկությունների կառուցվածքն ու դինամիկան կոնկրետ սպորտային գործունեության մեջ մասնագիտանալիս:
- Սպորտային կոլեկտիվը ղեկավարելու հոգեբանական առանձնահատկությունները:
- Զինվորականների անձի հոգեբանական առանձնահատկությունները և դրանց դրսևորումը ռազմական գործունեության պայմաններում:
- Քաղաքական գործունեության մեջ անձի հոգեբանական առանձնահատկությունները:
- Մանկավարժական գործունեություն ծավալող անձի հոգեբանական առանձնահատկությունները:
- Պետական ծառայության համակարգում անձի հոգեբանական յուրահատկությունները: