Sub List
Ֆիզիկական դաստիարակության ու սպորտային պատրաստության տեսություն և մեթոդիկա
Questions
- <<Ֆիզիկական դաստիարակության տեսություն և մեթոդիկա>>-ն որպես մասնագետի պրոֆեսիոնալ կրթությունն ընդհանրացնող ուսումնագիտական առարկա:
- Նախազորակոչային և զորակոչային տարիքի երիտասարդության ֆիզիկական դաստիարակության ժամանակակից հիմնահարցերը:
- Ֆիզիկական դաստիարակության տեսության ու մեթոդիկայի հիմնական հասկացությունների բնութագրումը և առարկայական կիրառումը:
- Ֆիզիկական դաստիարակության բնագավառում կիրառվող ժամանակակից գիտահետազոտական մեթոդների բնութագրունըձ
- Ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի բնագավառում այլ գիտությունների ընդհանրացված տվյալների կիրառումը:
- Ֆիզիկական դաստիարակության համակարգի դերն ու նշանակությունը համամարդկային մշակույթի զարգացման գործում:
- Ֆիզիկական դաստիարակության համակարգի ձևավորման համառոտ պատմատրամաբանական վերլուծությունը:
- Արդի ժամանակաշրջանում ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի զարգացման սոցիալ-տնտեսական հիմնահարցերը:
- Անձնակողմնորոշիչ Ֆիզիկական դաստիարակության էությունը և բովանդակությունը:
- Բեռնվածության տեսությունը որպես Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտային մարզման հիմնահարց:
- Ժամանակակից պրոֆեսիոնալ սպորտի էության բնութագրումը:
- Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտային մարզման գործընթացում դիդակտիկայի սկզբունքների իրագործման օրինաչափությունները:
- Ժամանակակից տեխնոլոգիաների կիրառումը ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտային պատրաստության գործընթացում:
- Մարդու շարժողական ընդունակությունների մշակման ժամանակակից տեսությունները:
- Մարզիչ-մանկավարժի մասնագիտական մոդելի վերլուծությունը:
- Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտային մարզման մեթոդների համեմատական վերլուծությունը:
- Ֆիզիկական դաստիարակության գործընթացում անձի նպատակամետ ձևավորման հիմնահարցերը:
- Ֆիզիկական դաստիարակության գործընթացում բարոյական, գեղագիտական, մտավոր և աշխատանքային դաստիարակության նշանակությունը:
- Ֆիզիկական վարժությունների տեխնիկայի հիմնահարցերը:
- Ֆիզիկական կուլտուրան և սպորտը ժամանակակից շուկայական հարաբերությունների պայմաններում:
- Շարժողական գործողությունների ուսուցման կառուցվածքը:
- Ֆիզիկական դաստիարակության համակարգի ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստության ուղղության նշանակությունը և բնութագրումը:
- Ֆիզկուլտուրային կրթության էությունը և նրա հեռանկարները 21-րդ դարում:
- Ֆիզիկական դաստիարակության ռեկրեատիվ ուղղության բնութագրումը:
- Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտային մարզման ոլորտում մաթեմատիկական ու վիճակագրական մեթոդների կիրառման անհրաժեշտության հիմնավորումը:
- Վաղ և նախադպրոցական տարիքի երեխաների ֆիզիկական դաստիարակության յուրահատուկ հիմնահարցերը:
- Վաղ և նախադպրոցական տարիքի երեխաների ֆիզիկական դաստիարակության բովանդակությունը և հետագա կատարելագործման ուղիները:
- Ֆիզիկական դաստիարակության հիմնահարցերը ընտանիքի պայմաններում:
- Դպրոցական տարիքի երեխաների Ֆիզիկական դաստիարակության բովանդակությունն ու առանձնահատկությունները:
- Դպրոցական տարիքի երեխաների Ֆիզիկական դաստիարակության հիմնահարցերը:
- Հանրակրթական դպրոցում ՙՖիզիկական կուլտուրա՚ առարկայի բովանդակությունը և կատարելագործման ուղիները:
- ՙԶգայուն՚ շրջանների բնութագրումը և գնահատումը Ֆիզիկական դաս.գործընթացում:
- Դասի մանկավարժական վերլուծության ժամանակակից միտումները:
- Դպրոցական տարիքի երեխաների Ֆիզիկական դաստիարակության արտադասարանական և արտադպրոցական աշխատանքների կատարելագործման գիտակիրառական հիմնահարցերը:
- Ֆիզիկական դաստիարակության առողջարարական, դաստիարակչական և կրթական ուղղվածության էությունը և բովանդակությունը
- Ազգային մարզաձևերի և ֆիզիկական վարժությունների տեղը ֆիզիկական դաստիարակության համակարգում:
- Օլիմպիական կրթության նշանակությունը արդի ժամանակաշրջանում:
- Սպորտային կողմնորոշման և ընտրության գիտագործնական հիմնահարցերը:
- Մեծահասակ բնակչության կյանքում ֆիզիկական դաստիարակության հիմնական ուղղությունների և կիրառման առանձնահատկությունների վերլուծությունը:
- Մեծահասակ բնակչության ֆիզիկական դաստիարակության գործընթացում կիրառվող միջոցների հիմնավորումը և առանձնահատկությունները:
- Ֆիզիկական կուլտուրան և սպորտը մարդու առողջ ապրելակերպի կազմակերպման գործում:
- Ֆիզիկական կուլտուրայի միջոցների օգտագործումը մարդու օրգանիզմի հետաճի շրջանում:
- Շարժողական կարողությունների և հմտությունների տեսությունը և պրակտիկան:
- Դասի կառուցվածքի տեսությունը, ֆիզիկական վարժություններով պարապմունքների այլ ձևերի բնութագրումը:
- Ֆիզիկական դաստիարակության յուրահատկությունները բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում:
- Մեծահասակ բնակչության ֆիզիկական դաստիարակության գործընթացի բովանդակության և կառուցվածքի առանձնահատկությունները:
- Բեռնվածությունը և նրա բաղադրամասերի վերլուծությունը:
- Բարձրագույն և միջնակարգ ուսումնական հաստատություններում ֆիզիկական դաստիարակության գործող ծրագրերի վերլուծությունը:
- Դասի խտության կարգավորման գիտագործնական հիմնավորումը:
- Պրոֆեսիոնալ կիրառական ֆիզիկական պատրաստության ուղղության բնութագրումը:
- Սպորտային պատրաստության հիմնական հասկացությունների բնութագրումը և առարկայական կիրառումը:
- Ժամանակակից սպորտի սոցիալական էությունը և սպորտային շարժման ուղղությունները:
- Սպորտում բարձրագույն նվաճումներն ապահովող գործոններն ու դրանց զարգացման ժամանակակից միտումները:
- Միջառարկայական կապերի ձևավորման նշանակությունը ֆիզ. դաս.գործընթացում:
- Զանգվածային և բարձր նվաճումների սպորտի միասնությունը, բնորոշ գծերը ու տարբերությունները:
- Ֆիզիկական դաստիարակության գործընթացի սպորտայնացման հարցերի վերլուծությունը:
- Սպորտային պատրաստության բովանդակության ժամանակակից պատկերացումները:
- Մրցակցական գործունեության առանձնահատկությունների վերլուծությունը:
- Ֆիզիկական պատրաստության կատարելագործման ուղիները:
- Սպորտային մարզման օրինաչափությունների բնութագրումը, մանկավարժական և կենսաբանական հիմնավորումը:
- Տեխնիկական և տակտիկական պատրաստության գիտամեթոդական հիմունքները մարզական վարպետության բարձրացման գործում:
- Մարզիկի բարոյական, ինտելեկտուալ դաստիարակության ու հատուկ հոգեբանական պատրաստության հիմնահարցերը:
- Մարզական գործընթացի կառուցման ժամանակակից մոտեցումները:
- Սպորտային մարզման ծրագրավորման և մոդելավորման ժամանակակից մոտեցումների բնութագրումը:
- Մարզման միկրոկառուցվածքի էությունը և կառուցման առանձնահատկությունները տարբեր մարզաձևերում:
- Մարզման մեզոկառուցվածքի էությունը և կառուցման առանձնահատկությունները տարբեր մարզաձևերում:
- Մարզման մակրոկառուցվածքի էությունը և կառուցման առանձնահատկությունները տարբեր մարզաձևերում:
- Մարզավիճակի մասին ժամանակակից պատկերացումները, չափանիշները և զարգացման օրինաչափությունները:
- Մարզման պարբերացման ժամանակակից մոտեցումների վերլուծությունը:
- Սպորտային մարզումը որպես բազմամյա գործընթաց. գոյություն ունեցող տեսությունների վերլուծությունը
- Ֆիզիկական կուլտուրայի դասի և մարզական պարապմունքների կառուցվածքների համեմատական վերլուծությունը:
- Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտային մարզման գործընթացի պլանավորման, հսկման և կառավարման ընդհանուր օրինաչափությունների բնութագրումը:
- Ֆիզիկական դաստիարակության ռեաբիլիտացիոն ուղղության բնութագրումը:
- Տեխնիկական միջոցների և մարզասարքերի օգտագործման նշանակությունը և հեռանկարները:
- Ֆիզիկական դաստիարակության և բարձր սպորտային նվաճումների գործընթացում մանկավարժական, բժշկական և գիտական հսկողության օբյեկտները և միասնությունը: