Organization
Questions
- Ժամանակակից լեզվակրթության փիլիսոփայությունը
- Քերականության ուսուցման հիմնական ուղիները
- Տեղեկատվական-հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումն օտար լեզուների ուսուցման գործընթացում
- Ժամանակակից լեզվակրթության հարացույցը
- Օտար լեզուների ուսուցման բովանդակությունն ու սկզբունքները
- Նախագծային մեթոդի կիրառումն օտար լեզուների ուսուցման գործընթացում
- Կոմպետենտային մոտեցումը օտար լեզուների դասավանդման մեթոդիկայում
- Գրելու կարողությունների զարգացման ուղիները
- Սովորողների ստեղծարար մտածողության զարգացումն օտար լեզուների ուսուցման
գործընթացում - Եվրախորհրդի լեզվաքաղաքականության նպատակներն ու խնդիրները:
ԼԻՀՀ-ը որպես եվրոպական լեզվակրթության առանցքային փաստաթուղթ - Ընթերցանության ուսուցման սկզբունքները և փուլերը
- Սովորողների քննադատական մտածողության զարգացումն օտար լեզուների ուսուցման գործընթացում
- Դասի պլանավորումը որպես օտար լեզվի ուսուցման գործընթացի կարևոր բաղադրիչ
- Բանավոր խոսքի ուսուցման սկզբունքները և փուլերը
- Տեքստի բովանդակության ընկալումը և ստուգումը ընթերցանական վարժությունների
միջոցով - Միջին դպրոցում օտար լեզուների ուսուցման առանձնահատկությունները
- Միջմշակութային ուսուցում, միջմշակութային կոմպետենցիա
- Արտասանության ուսուցում: Ռեցեպտիվ և պրոդուկտիվ արտասանական վարժություններ
- Մենախոսության ուսուցում
- Մայրենի լեզվի առանձնահատկությունների հաշվառման սկզբունքն օտար լեզուների
ուսուցման գործընթացում - Օտար լեզուների ուսուցման ժամանակակից, այլընտրանքային մեթոդները
- Ստուգում. թեստը որպես գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների ստուգման
միջոց: Թեստերի տեսակները - Երկխոսության ուսուցում
- Համագործակցային մեթոդի կիրառումն օտար լեզուների ուսուցման գործընթացում
- Ժամանակակից օտար լեզուների ուսուցման նպատակները, առանձնահատկությունները
հանրակրթական դպրոցում - Գնահատում: Գնահատման տեսակները
- Փոխներգործությունը որպես հաղորդակցական ուսուցման գործընթաց և արդյունք
- Հաղորդակցական լեզվական կոմպետենցիա (բաղադրիչները)
- Ունկնդրման ուսուցման սկզբունքները և փուլերը
- Միջլեզվական փոխներթափանցման դժվարությունների հաղթահարման ուղիներն օտար լեզուների ուսուցման գործընթացում
- Եվրոպական լեզվական թղթապանակը որպես ինքնուսուցման և ինքնագնահատման գործիք
- Հաղորդակցական լեզվական կոմպետենցիայի բաղադրիչների փոխկապակցված ուսուցումը
- Ժամանակակից օտար լեզվի ուսուցչի գործառույթները
- Հաղորդակցական ուսուցման նպատակն ու առանձնահատկությունները
- Տեքստի բովանդակության ընկալումը և ստուգումը ունկնդրական վարժությունների
միջոցով - Գրելու կարողությունների ձևավորումը վարժությունների միջոցով
- Հաղորդակցական լեզվական կարողությունների ստուգումը
- Բառապաշարի ընտրության սկզբունքները և մեթոդական դասակարգումը
- Լեզվական /հանրամշակութային/ գործաբանական/փոխհատուցման կոմպետենցիա
- Հաղորդակցական միջավայրի կազմակերպումը. դերային խաղեր, իրական-բնական
խաղեր, իրավիճակների նմանակումներ (role play, real play, simulation) - Պրոդուկտիվ և ռեցեպտիվ բառապաշարի ուսուցման ռազմավարությունները
- Քերականական կարողությունների ստուգումը թեստերի միջոցով
- Տարրական դպրոցում օտար լեզուների ուսուցման առանձնահատկությունները
- Բառապաշարային կարողությունների ստուգումը թեստերի միջոցով
- Ընթերցանության տեխնիկայի զարգացումը: Ընթերցանության տեսակները
- Ավագ դպրոցում օտար լեզուների ուսուցման առանձնահատկությունները
- Քերականական նյութի ընտրության սկզբունքները և մեթոդական դասակարգումը
- Բնագիր տեքստերի կիրառումն օտար լեզուների ուսուցման գործընթացում
- Օտար լեզվի դերը բազմալեզու և բազմամշակութային անձի դաստիարակության գործում
- Ռեցեպտիվ և պրոդուկտիվ քերականության ուսուցման ռազմավարությունները
- Հաղորդակցական լեզվական կոմպետենցիա (բաղադրիչները)