Organization
Questions
- Կազմակերպությունները՝ որպես կառավարվող համակարգեր, կազմակերպությունների կազմակերպաիրավական ձևերն ու ընդհանուր հատկանիշները
- Շուկայական տնտեսությունը և կառավարումը
- Կառավարման մակարդակները, օբյեկտը և սուբյեկտը
- Կառավարումը և տնտեսական օրենքները
- Կառավարման հիմնական սկզբունքները
- Կառավարման դասական դպրոցները
- Կառավարումը որպես գործընթաց դիտարկող տեսությունները
- Իրավիճակային և համակարգային մոտեցումները կառավարման տեսության մեջ
- Կազմակերպությունը որպես սոցիոտեխնիկական համակարգ
- Կազմակերպության հինգ հիմնական ենթահամակարգերի բնութագրությունը
- Կազմակերպության ներքին միջավայրի իրավիճակային գնահատումը
- Կազմակերպության արտաքին միջավայրի ընդհանուր բնութագիրը
- SWOT վերլուծության սկզբունքները
- Կառավարման գործառույթների էությունը և դասակարգումը
- Կառավարման հիմնական գործառույթները
- Պլանավորումը որպես կառավարման հիմնական գործառույթ
- Ռազմավարական կառավարման էությունը, նպատակը և ընդհանուր բնութագիրը
- Կազմակերպումը որպես կառավարման հիմնական գործառույթ
- Շահադրդումը և դրա տեսակները
- Վերահսկողություն. դրա տեսակները և գործընթացի փուլերը
- Կառավարման հատուկ կամ կոնկրետ գործառույթները
- Կառավարման մեթոդների դասակարգումը
- Կառավարման վարչակազմակերպական մեթոդները
- Կառավարման տնտեսական մեթոդները
- Կառավարման սոցիալ - հոգեբանական մեթոդները
- Հաղորդակցությունների նշանակությունը կառավարման գործընթացում
- Կազմակերպական հաղորդակցություններ
- Գործավարություն: Փաստաթղթաշրջանառության և փաստաթղթերի պահպանության կազմակերպումը
- Կառավարչական որոշումները և դրանց ընդունման գործընթացը
- Ծրագրավորված և չծրագրավորված որոշումներ
- Կառավարչական որոշումների ընդունման եղանակները և փուլերը
- Մոդելների նշանակությունը կառավարչական որոշումների ընդունման գործընթացում
- Տնտեսամաթեմատիկական մոդելները և դրանց կիրառությունը կառավարչական որոշումների ընդունման գործընթացում
- Ընդունված կառավարչական որոշումների իրագործման կազմակերպումը
- Տնտեսության ֆունկցիոնալ կառավարման էությունը և առանձնահատկու-թյունները
- Տնտեսության ճյուղային կառավարման էությունը և առանձնահատկություն-ները
- Տարածքային կառավարում. դրա էությունը և հիմնական խնդիրները։
- Տեղական ինքնակառավարում. դրա էությունը, հիմնական խնդիրները և համակարգը
- Տնտեսության պետական կառավարման արդյունավետությունը
- Ձևական և ոչ ձևական խմբեր. դրանց կառավարման առանձնահատկությունները
- Իշխանություն. դրա ձևերը
- Արդյունավետ առաջնորդման տեսությունները (վարքագծային, իրավիճակային, ըստ անձնական հատկանիշների)
- Կոնֆլիկտի էությունը, տեսակները և պատճառները: Կոնֆլիկտային իրավիճակների կառավարումը
- Սթրեսի էությունը, պատճառները և կառավարումը
- Մակրոտնտեսական հիմնական բնութագրերը (տնտեսական աճ, ինֆլյացիա, գործազրկություն)
- Մակրոտնտեսական հիմնական ցուցանիշները (ՀՆԱ, ՀԱԱ, ԶԱԱ, ԱԵ, անձնական եկամուտ, տնօրինվող անձնական եկամուտ)
- Հավասարակշռությունը ապրանքների, ծառայությունների և ֆինանսական շուկաներում: IS և LM կորերը: Կարճաժամկետ հավասարակշռություն` IS - LM մոդելը
- Հարկաբյուջետային և դրամավարկային քաղաքականությունների ազդեցությունը IS-LM-ի վրա
- Կապիտալի պաշարի հաստատուն մակարդակը և տնտեսության
հավասարակշռությունը - Ակտիվ և պասիվ տնտեսական քաղաքականություն
- Ձեռնարկության արտադրական կարողությունները և դրանց մեծությունները որոշող գործոնները
- Հիմնական արտադրական ֆոնդեր. դասակարգումը, կազմը և կառուցվածքը
- Շրջանառու ֆոնդեր և շրջանառու միջոցներ. դրանց կազմը և կառուցվածքը
- Արդյունաբերական արտադրանքի արժեքը, ինքնարժեքը և գինը
- Գների տնտեսական բովանդակությունը, ֆունկցիաները և տեսակները
- Աշխատանքի շուկան. դրա էությունը, կառուցվածքը և կարգավորումը
- Աշխատանքի արտադրողականության աճի գործոնները, ուղիները, պայմանները և ռեզերվները
- Արտադրական կազմակերպության անձնակազմի կազմն ու կառուցվածքը բնութագրող ցուցանիշները
- Աշխատավարձի ֆոնդի կառուցվածքը, հաշվարկման մեթոդները և պլանավորումը արտադրական կազմակերպություններում
- Մարքեթինգային գործունեության բովանդակությունը, նպատակները և սկզբունքները
- Մարքեթինգային տեղեկատվության համակարգ (SMI): Տեղեկատվության
հավաքագրման աղբյուրները, ուղիները, դասակարգումը և մշակման մեթոդները - Ապրանքային շուկաների կոնյուկտուրային (առևտրային իրավիճակի) հետազոտումը և գնահատումը
- Ապրանքների իրացման առևտրային ձևերն ու մեթոդները
- Մարքեթինգի առանձնահատկությունները ծառայությունների ոլորտում
- Առևտրային գործունեության էությունը, օբյեկտները և սուբյեկտները
- Շուկայական տնտեսության էությունը և զարգացման պայմանները
- Առևտրային կազմակերպության շահույթի և շահութաբերության մակարդակի վրա ազդող գործոնները
- Առևտրային կազմակերպության հիմնական և շրջանառու միջոցները, դրանց գոյացման աղբյուրները
- Առևտրային կազմակերպություններից գանձվող հարկերի էությունը, հարկատեսակները և դրանց հարկագանձման կարգերը
- Վերականգնվող և չվերականգնվող բնական ռեսուրսները: Դրանց օգտագործումն ու պահպանումը
- Գլոբալ էկոլոգիական հիմնախնդիրները և դրանց կապը ժողովրդագրական,
պարենային և այլ գլոբալ հիմնախնդիրների հետ - Շրջակա միջավայրի աղտոտվածության աղբյուրները, օբյեկտները և ցուցանիշները
- Պետության և շուկայի դերը շրջակա միջավայրի պահպանման գործում
- Բնատարողունակությունը որպես կայուն զարգացման չափանիշ, նրա ցուցանիշները
- Բնօգտագործման տնտեսական մեխանիզմները (մեղմ, խթանող, կոշտ) և §Աղտոտողը վճարում է սկզբունքը¦
- §Բիզնես¦ հասկացությունը և հիմնական սահմանումները
- Փոքր բիզնեսի էությունը և նրա վրա ազդող գործոնները
- Ֆրանչայզինգը որպես փոքր բիզնեսի կազմակերպման եղանակ. դրա առավելություններն ու թերությունները
- Նորամուծական գործունեության բովանդակությունը, տեսակները, կազմակերպումը, կառավարումը և պլանավորումը
- Ռիսկերի կառավարումը բիզնեսում: Ապահովագրված և չապահովագրված ռիսկեր