Երևանի պետական համալսարան (Ընդհանուր հոգեբանություն, հոգեբանության տեսություն և պատմություն, անձի հոգեբանություն)

Questions
  1. Հոգեբանության ուսումնասիրման առարկան և խնդիրների շրջանակը:
  2. Հոգեբանության հիմնական բնագավառները, զարգացման ժամանակակից միտումները:
  3. Մտածողությունը որպես բարձրագույն իմացական գործընթաց: Մտածողության տեսությունները:
  4. Հոգեբանության հիմնական սկզբունքները (դետեզմինիզմի, զարգացման, ակտիվության):
  5. Հոգեկանի մասին պատկերացումների ձևավորում: Հոգեկանի ժամանակակից պատկերացումները:
  6. Ուշադրության գործառույթները և առանձնահատկությունները:
  7. Հոգեկանի էվոլյուցիոն զարգացում: Հոգեկանի զարգացման փուլերը ֆիլոգենեզում:
  8. Զգայության ստորին և վերին բացարձակ շեմեր, տարբերակման շեմ, հոգեֆիզիկայի օրենքը:
  9. Ապերցեպցիայի երևույթը: Դիրքորոշում և կարծրատիպեր: Սոցիալական պերցեպցիայի առանձնահատկությունները:
  10. Հոգեֆիզիոլոգիայի առարկան և խնդիրները:
  11. Հոգեբանության որպես գիտության ձևավորման փուլերը: Մինչգիտական և գիտական փուլեր:
  12. ՀՀ-ում և սփյուռքում հոգեբանության զարգացման պատմություն:
  13. Հոգեբանությունը գիտությունների համակարգում, հոգեբանության միջառարկայական բնույթը:
  14. Փորձարարական հոգեբանության ձևավորման նախադրյալները, մեթոդաբանական հիմնահարցերը և խնդիրները:
  15. Հոգեբանական հետազոտական մեթոդների դասակարգման մոտեցումներ:
  16. Հոգեբանական գիտափորձի առանձնահատկությունները, աառավելությունները և սահմանափակումները։
  17. Դիտման մեթոդը հոգեբանության մեջ: Տեսակները և ներկայացվող պահանջները:
  18. Կլինիկական հոգեբանության առարկան և խնդիրները:
  19. Կառավարման և կազմակերպչական հոգեբանության առարկան և խնդիրները:
  20. Ռազմական, արտակարգ իրավիճակների հոգեբանության առարկան և խնդիրները:
  21. Զարգացման (տարիքային) հոգեբանության առարկան և խնդիրները:
  22. Սոցիալական հոգեբանության առարկան և խնդիրները, զարգացումը, հիմնական դպրոցները:
  23. Անձի հոգեբանության առարկայական դաշտը և ուսումնասիրման հիմնախնդիրները:
  24. Հոգեբանական հետազոտության կազմակերպում և փուլեր:
  25. Զգայությունը որպես իմացական գործընթաց: Զգայությունների ֆիզիոլոգիական հիմքերը, տեսակները և հատկությունները:
  26. Հոգեդիագնոստիկայի զարգացման նախադրյալները, առարկան և խնդիրները:
  27. Երևակայությունը որպես իմացական գործընթաց: Երևակայության տեսակները և հնարները:
  28. Անհատականությունը որպես դիֆերենցիալ հոգեբանության ուսումնասիրման առարկա: Անձի տիպաբանության խնդիրը:
  29. Մշակութային և միջմշակութային հոգեբանության առարկան և խնդիրները:
  30. Հետազոտության տեսակներ (հետազոտական ծրագրեր) և տվյալների վերլուծության մեթոդներ:
  31. Մաթվիճակագրական մեթոդները հոգեբանական հետազոտությունում:
  32. Հետազոտական մեթոդների ընտրության և համալրման սկզբունքները:
  33. Ըմբռնում և մտապատկեր: Ըմբռնման պատրանքներ:
  34. Հիշողության տեսակները և գործընթացները:
  35. Ուսուցման ակտիվ մեթոդների հոգեբանական առանձնահատկությունները:
  36. Հոգեկան առողջություն և հոգեկան առողջության չափանիշները:
  37. Ուշադրության ֆիզիոլոգիական մեխանիզմները:
  38. Գիտակցության հիմնական գործառույթները: Գիտակցված և չգիտակցված հոգեկան գործընթացներ:
  39. Լեզու և խոսք: Խոսքի գործառույթները և տեսակները, ֆիզիոլոգիական հիմքերը:
  40. Անձնային հարցարանների հուսալիության և վալիդության խնդիրները:
  41. Կամքի գործառույթները, կամային գործողության կառուցվածքը:
  42. Հիշողությունը որպես իմացական գործընթաց: Հիշողության ֆիզիոլոգիական մեխանիզմները: Հիշողության տեսությունները:
  43. Հույզերի գործառույթները, ֆիզիոլոգիական հիմքերը: Հույզերի տեսությունները:
  44. Մտածողության տեսակները: Մտածողության զարգացումը օնթոգենեզում: Մտածողության գործընթացները:
  45. Զգայությունների փոխազդեցության երևույթը և տեսակները:
  46. Մտապահման միջոցներ և մնեմիկական գործունեություն:
  47. Սթրեսի բնութագիրը, ընթացքի փուլերը: Սթրեսածին գործոնները և սթրեսի կառավարման հոգեբանական միջոցները:
  48. Երևակայություն և մտածողություն: Երևակայության դերը ստեղծագործական գործունեության մեջ:
  49. Հույզեր և զգացմունքներ: Հույզերի դասակարգման սկզբունքներ: Հուզական վիճակներ:
  50. Հոգեդիագնոստիկ մեթոդներին ներկայացվող պահանջներ:
  51. Մտավոր ընդունակություններ (ինտելեկտ). ուսումնասիրման տարբեր մոդելներ:
  52. Ընդունակությունների դասակարգման խնդիրը:
  53. Պահանջմունք և դրդապատճառ: Դրդապատճառների դասակարգման խնդիրը:
  54. Խառնվածքի ուսումնասիրման կոնստիտուցիոնալ ուղղություն:
  55. Խառնվածքի ուսումնասիրման հոգեգենետիկ ուսումնասիրություններ:
  56. Բնավորությունը որպես անհատական առանձնահատկություն: Բնավորության ձևավորման պայմանները և մեխանիզմները:
  57. Անձի դրդապատճառային ոլորտ: Ներքին և արտաքին մոտիվացիա:
  58. Ընդունակությունը որպես անհատական առանձնահատկություն: Ընդունակությունների հիմնախնդրի ուսումնասիրման ձևավորումը:
  59. Անձի սահմանման հիմնադրույթները և մոտեցումները:
  60. Մտածողության և խոսքի փոխհարաբերության խնդիրը:
  61. Հոգեբանության դասավանդման մեթոդիկա (բուհում, դպրոցում, մասնագիտական և ոչ մասնագիտական ֆակուլտետներում):
  62. Խառնվածքի ուսումնասիրման հոգեֆիզիոլոգիական ուղղություն:
  63. Խառնվածքի ուսումնասիրման գործոնային ուղղություն:
  64. Աֆեկտի բնութագիրը և հետևանքները, աֆեկտի տեսակները:
  65. Փախուստ ազատությունից և էքզիստենցիալ պահանջմունքներ (Ֆրոմ):
  66. Խմբերի ձևավորման և գործունեության սկզբունքները, խմբերի տեսակները:
  67. Հոգեբանության մեթոդաբանությունը, հարացույց, տեսություն և հայեցակարգ հասկացությունները:
  68. Պրոյեկտիվ մեթոդների առանձնահատկությունները և ներկայացվող պահանջները:
  69. Անձի հիմնախնդրի ձևավորումը և անձի հոգեբանության զարգացման նախադրյալները, փուլերը:
  70. Անձի զարգացման ճգնաժամեր, տարիքային առանձնահատկություններ:
  71. Անձի սոցիալականացման և նույնականացման հիմնախնդիրը:
  72. Հոգեբանական խորհրդատվություն և ծառայության կազմակերպում մասնագիտական գործունեության տարբեր բնագավառներում:
  73. Ռեֆլեքսոլոգիայի հիմնական գաղափարները և դրանց պատմական դերը (Պավլով, Բեխտերեվ, Սեչենով):
  74. Ես համակարգ. ինքնակարգավորում և ինքնարդյունավետություն (Բանդուրա):
  75. Անձի զարգացման էպիգենետիկական հայեցակարգ (Էրիքսոն):
  76. Սոցիալ-կոգնիտիվ տեսության հիմնադրույթները (Բանդուրա, Ռոտեր, Միշել):
  77. Դիֆերենցիալ հոգեբանության (անհատական տարբերությունների հոգեբանության) ձևավորումը և նախադրյալները (Շտեռն, Գալտոն, Լազուրսկի):
  78. Խառնվածքի ուսումնասիրման ժամանակակից ուսումնասիրություններ (Ստրելյաու, Մեռլին, Ռուսալով):
  79. Հոգեբանի մասնագիտական գործունեության (հետազոտական, գործնական) բարոյագիտական պահանջները:
  80. Անձի կայունության խնդիրը. անձի «վարքային ձեռագիր» և սոցիալ-կոգնտիվ փոփոխականներ (Միշել):
  81. Օբյեկտային հարաբերությունների տեսության հիմնադրույթները (Քլայն, Վիննիկոտ, Մալեր և այլք):
  82. Համակարգային սկզբունքը անձի կառուցվածքի ուսումնասիրություններում. անձի կառուցվածքի հիմնախնդիրը (Անանև, Պլատոնով, Մեռլին):
  83. Հորնիի մոտեցումները անձի նևրոտիկ զարգացման և վարքային ստրատեգիաների վերաբերյալ:
  84. Անձի ֆենոմենոլոգիական մեկնաբանումը Ռոջերսի աշխատանքներում:
  85. Անձի ուսումնասիրման գործոնային մոտեցում. անձնային գծերի ուսումնասիրություններ (Օլպորտ, Այզենք, Քեթել, Մեծ Հնգյակ):
  86. Սուբյեկտի սկզբունքի դերը անձի ուսումնասիրություններում (Ռուբինշտեյն, Բռուշլինսկի): Սուբյեկտայնությունը որպես անձի որակ:
  87. Անհատականության հոգեբանություն (Ադլեր):
  88. Դասական հոգեվերլուծութան հիմնադրույթները (Ֆրոյդ):
  89. Անալիտիկ հոգեբանության հիմնադրույթները (Յունգ):
  90. Բնավորության գիծ և բնավորության (անձի) շեշտվածություն (Լեոնհարդ, Լիչկո):
  91. Հումանիստական հոգեբանության հիմնադրույթները:
  92. Սոցիալական ուսուցման տեսության հիմնադրույթները (Սկիներ):
  93. Բիհևիորիզմի և նեոբիհևիորիզմի հիմնադրույթները:
  94. Էգո-հոգեբանության զարգացումը և հիմնադրույթները (Ա. Ֆրոյդ, Է. Էրիքսոն):
  95. Պատմամշակութային տեսության դերը անձի ուսումնասիրման համար (Վիգոտսկի):
  96. Գործունեության տեսություն: Գործունեությունը որպես անձի ձևավորման հիմք (Լեոնտև):