Organization
Speciality
Questions
- Մանկավարժության նպատակը, խնդիրները,ուսումնասիրության օբյեկտը և առարկան:
- Անձի ձևավորում. ժառանգականություն, միջավայր, դաստիարակություն:
- Ջ.Լոկի մանկավարժական հայացքները:
- Ուսուցման կազմակերպման ձևերը բուհում:
- Սոցիալականացման գործընթաց. փուլերը:
- Դաստիարակություն. համալիր մոտեցում դաստիարակության գործընթացի նկատմամբ:
- Յ.Ա.Կոմենսկու մանկավարժական հայացքները:
- Ուսանողի ինքնուրույն հետազոտական աշխատանքի կազմակերպումը բուհում:
- ՀՀ կրթության համակարգը. զարգացման հեռանկարները:
- Գիտական աշխարհայացքի և համոզմունքների ձևավորումը:
- Ժ.Ժ.Ռուսոյի մանկավարժական հայացքները:
- Դասախոսի պրոֆեսիոգրաման և պսիխոգրաման:
- Մանկավարժության գիտաճյուղերը և կապն այլ գիտությունների հետ:
- Դաստիարակության սկզբունքները:
- Ա.Դիստերվեգի մանկավարժական հայացքները:
- Ուսանող-դասախոս փոխհարաբերությունների հոգեբանամանկավարժական հիմքերը:
- Մանկավարժության գիտահետազոտական մեթոդները:
- Բարոյական դաստիարակություն:
- Խ.Աբովյանի մանկավարժական հայացքները:
- Կրթության հումանիտարացումը և հումանացումը միջնակարգ և բարձրագույն կրթության համակարգում:
- Տարիքային շրջաբաժանումները և դրանց առանձնահատկությունները:
- Աշխատանքային դաստիարակություն:
- Հայ մանկավարժական միտքը 19-րդ դարի երկրորդ կեսին. Ա.Բահաթրյան:
- Ղ.Աղայանը մանկավարժ:
- Կրթական բարեփոխումները բուհում. բոլոնյան գործընթաց:
- Դիդակտիկա, նպատակը, խնդիրները, հասկացությունները:
- Գեղագիտական դաստիարակություն:
- Կ.Դ.Ուշինսկու մանկավարժական հայացքները:
- Կրթական բարեփոխումները բուհում. կրեդիտային համակարգը. նպատակը, խնդիրները:
- Բարոյական դաստիարակություն:
- Կրթության բովանդակությունը և ժամանակակից պահանջները:
- Տնտեսագիտական դաստիարակություն:
- Հայ նշանավոր կրթօջախներ. Լազարյան ճեմարան, Ներսիսյան դպրոց:
- Բուհում մանկավարժական պրակտիկայի կազմակերպման հոգեբանամանկավարժական հիմքերը:
- Իրավական դաստիարակություն:
- Ուսուցման սկզբունքները:
- Դասարանի ղեկավարի դաստիարակչական աշխատանքի հիմունքները:
- 20-րդ դարի նշանավոր մանկավարժներ. Ա.Մակարենկո:
- Գիտահետազոտական աշխատանքի կազմակերպման արդյունավետ պայմանները, մեթոդներն ու ձևերը բուհում:
- Ուսուցման մեթոդները, դրանց դասակարգումը:
- 20-րդ դարի նշանավոր մանկավարժներ. Վ.Սուխոմլինսկի:
- Ընտանեկան դաստիարակության ժամանակակից հիմնախնդիրները:
- Ի.Պեստալոցու մանկավարժական հայացքները:
- Ինքնակրթության և ինքնադաստիարակության համակարգը բարձրագույն դպրոցում:
- Անձի ձևավորման հիմնական գործոնները:
- Կրթության կառավարում: Ընտանիքի և դպրոցի համագործակցությունը դպրոցի կառավարման գործընթացում:
- Մանկավարժական միտքն ու դպրոցը Վերածննդի շրջանում:
- Ուսուցման մեթոդները բուհում:
- Ուսուցման գործընթացի վերահսկողություն: Գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների ստուգումն ու գնահատումը:
- Կրոնական դաստիարակության առանձնահատկությունները:
- Յ.Հերբարտի մանկավարժական հայացքները:
- Բարձրագույն կրթության եռաստիճան համակարգի կառավարումը:
- Միջավայրի դերն անձի ձևավորման գործընթացում:
- Դաստիարակության մեթոդները:
- Միջնադարյան հայ համալսարանները:
- Կրթական տեխնոլոգիաների դերը բարձրագույն կրթության որակի ապահովման գործում:
- Ֆիզիկական դաստիարակություն:
- Դասին ներկայացվող ժամանակակից պահանջները:
- Ուսուցիչը, նրա անձնային-մասնագիտական որակները:
- Ս.Մանդինյանի մանկավարժական հայացքները:
- Բոլոնյան գործընթաց. նպատակը, խնդիրները:
- Ժառանգականության դերն անձի ձևավորման գործընթացում:
- Էկոլոգիական դաստիարակություն:
- Ուսուցման տեսակները, դրանց նպատակային ու ստեղծագործական կիրառումը (պրոբլեմային, ծրագրավորված, հեռավար ուսուցում):
- Բարեփոխումները բուհում. գնահատման բազմագործոն համակարգը:
- Նրովի մոտեցում ուսանող-դասախոս փոխհարաբերություններին, դրանց հոգեբանամանկավարժական հիմքերը:
- Ուսուցման ինտերակտիվ մեթոդները:
- Կրեդիտային համակարգի կիրառումը բուհում:
- Ուսուցման կազմակերպման ձևերը հանրակրթական դպրոցում:
- Առաջին կուրսեցու հարմարումը բուհի պայմաններին (ուսումնական աշխատանքի դժվարությունները և դրանց հաղթահարման ուղիները):
- Հանրակրթական դպրոցի կառավարման բարձրագույն մարմին՝ դպրոցական խորհուրդ, նրա իրավասությունները:
- Մարդու սոցիալականացում. «ես» կոնցեպցիա:
- Մտավոր դաստիարակություն:
- Ուսանողակենտրոն ուսուցում. նպատակը, խնդիրները:
- Ինովացիոն գործընթացները հանրակրթության ոլորտում:
- Կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների կիրառումը բուհում:
- Դպրոցի ավարտական և բուհի ընդունելության երկմակարդակ միասնական քննությունները:
- Ընտանեկան դաստիարակություն. գործառույթները:
- Բարձրագույն դպրոցի կառավարման բարձրագույն մարմին. հոգաբարձուների խորհուրդ, իրավասությունները:
- Մանկավարժության հիմնական հասկացությունները:
- Աշակերտակենտրոն ուսուցում:
- Դպրոցի տնօրենի ինովացիոն տիպը:
- Մասնագիտական պրակտիկայի կազմակերպումը բակալավրիատում:
- Բարձրագույն կրթության եռաստիճան համակարգի կառավարում. մագիստրատուրա, նպատակը, խնդիրները:
- Անձի ձևավորում. գործունեության տեսակներ, պահանջմունքներ:
- Ուսուցչին ներկայացվող ժամանակակից պահանջները:
- Մասնագիտական պրակտիկայի կազմակերպումը մագիստրատուրայում: