Speciality
Questions
- Մանկավարժական գիտության օբյեկտը, առարկան և արդի խնդիրները: Մանկավարժական գիտության և պրակտիկայի փոխադարձ կապը:
- Մանկավարժական գիտության առանձնահատկությունները և զարգացման փուլերը:
- Մանկավարժության տեսական և մեթոդաբանական հիմքերը:
- Մանկավարժական հետազոտության բովանդակությունը, տրամաբանությունը և գիտական հասկացությունները:
- Գիտական ճանաչողության մեթոդների էությունը, բովանդակությունը, բնութագիրը և դասակարգումը:
- Մանկավարժական հետազոտության տրամաբանական և էմպիրիկ մեթոդները:
- Մանկավարժական հետազոտության տեսական և պատմահամեմատական մեթոդները:
- Կրթության փիլիսոփայությունը` որպես մանկավարժական գիտության ճյուղ, օբյեկտը, առարկան և խնդիրները: Կրթության սահմանման փիլիսոփայական տեսանկյունները:
- Կրթության փիլիսոփայության ժամանակակից տեսությունների ընդհանուր բնութագիրը:
- Դաստիարակության փիլիսոփայության էությունը:
- Մանկավարժական արժեբանության հայեցակարգային հիմքերը, հիմնական հասկացությունները և դրանց բնութագրումը:
- Արժեքային պատկերացումների և գաղափարների զարգացումը որպես ընդհանուր պատմական գործընթաց:
- Անձի զարգացման շրջափուլերը և դրանց գիտատեսական հիմնավորումը:
- «Մարդ», «անձ», «անհատ» հասկացությունների բնութագրումը: Անձի սոցիա-լակա¬նացման գործընթացի ընդհանուր բնութագիրը:
- Դիդակտիկայի հիմնական հասկացությունները:
- Կրթության բովանդակությունը, էությունը և նրա պատմական բնույթը: Կրթության բովանդակությունը արտահայտող փաստաթղթերը:
- ՀՀ կրթության համակարգի կառուցվածքը, զարգացման միտումները:
- «Կրթության մասին» ՀՀ օրենքը: Կրթական չափորոշիչներ:
- Կրթական բարեփոխումները արդի փուլում: Հանրակրթության պետական նոր կրթակարգը:
- Ընդունակությունների, կարողությունների, հմտությունների և գիտելիքների գիտական բնութագիրը:
- Կրթության ավանդական և այլընտրանքային համակարգերը:
- Նյութական և ձևական կրթության մասին տեսությունները:
- Ձևական կրթության տեսության և պրակտիկայի ակունքները:
- Ուսուցման տեսական-մեթոդաբանական հիմքերը: Ուսուցման ժամանակակից տեսությունները և հայեցակարգերը:
- Ուսուցման գործընթացը որպես ամբողջական համակարգ, դրա բնութագիրը:
- Ուսուցման օրենքները, օրինաչափությունները և սկզբունքները բուհում:
- Ուսուցման մեթոդներն ու միջոցները բուհում:
- Ուսումնական գործունեության դրդապատճառները:
- Սովորողների իմացական գործունեության ձևերը:
- Սովորողների իմացական գործընթացի ակտիվացման և ինքնուրույնության ձևավորման մանկավարժական պայմանները:
- Ուսուցչի և աշակերտի նախապատրաստվելը դասին:
- Մանկավարժական գործու¬նեության էությունը, առանձնահատկությունները և իննովացիոն ուղղվածությունը հանրա¬կրթական դպրոցում:
- Մանկավարժական գործունեության դրդապատճառները:
- Մասնագիտական-մանկավարժական գործունեության զարգացման ուղիները:
- Ուսուցչի մասնագիտական կոմպետենտություններ:
- Ուսուցչի ներկայացվող համամանկավարժական պահանջները:
- Ուսուցչի մանկավարժական վարպետության կառուցվածքը:
- Մանկավարժական խնդիրների տեսակները մանկավարժական գործունեու¬թյան մեջ: Մանկավարժական խնդիրների լուծման տեխնոլոգիաներ:
- Մանկավարժական նախագծում, դրա հիմնական սկզբունքները:
- Մանկավարժական դիագնոստիկա. նպատակը, խնդիրները:
- Ուսումնադաստիարակչական մեթոդների դասակարգման վերաբերյալ տեսությունները:
- Ժամանակակից դիդակտիկական համակարգերը:
- Ուսուցման ժամանակակից տեխնոլոգիաների դասակարգումը բուհում:
- Զարգացնող ուսուցման տեխնոլոգիաներ:
- Պրոբլեմային ուսուցման էությունը, կառուցվածքն ու մեթոդները:
- Ծրագրավորված և տարբերակված ուսուցման տեխնոլոգիաներ:
- Հեռավար ուսուցման տեխնոլոգիա:
- Ուսուցման կոլեկտիվ եղանակը, էությունը, կառուցվածքը: Ուսուցման տեխնոլոգիայի նախագծման տրամաբանությունը:
- Մոդուլային ուսուցման տեխնոլոգիա:
- Անհատական ուսուցման տեխնոլոգիա:
- Ուսուցման տեխնոլոգիայի գործառույթները:
- Հումանիստական և անձնուղղորդ տեխնոլոգիաներ:
- Ուսուցման կազմակերպման ձևերն ու դրանց զարգացման միտումները հանրակրթության համակարգում:
- Աշակերտական կոլեկտիվի ձևավորումը և դրա ազդեցությունը անձի զարգացման գործընթացի վրա:
- Աշակերտական ինքնավարությունը ժամանակակից դպրոցում:
- Ուսուցման կազմակերպման ձևերն ու դրանց զարգացման միտումները բարձրագույն կրթության համակարգում:
- Սովորողների արտադասարանական և արտադպրոցական աշխատանքների տեսակներն ու ձևերը արդի պայմաններում:
- Մասնագիտական կրթության նպատակը և բովանդակությունը:
- Թեստային առաջադրանքների տեսակները բուհում, դրանց ներկայացվող պահանջները:
- Մանկավարժական կրթության համակարգի կայացման փուլերը ՀՀ-ում:
- Ուսանողների ուսումնահետազոտական և գիտահետազոտական աշխատանքների կազմակերպման տեսակներն ու ձևերը:
- Բուհի դասախոսի գործունեության հոգեբանամանկավարժական առանձնա-հատկությունները: Դասախոսի և ուսանողի փոխգործունեության ձևերը:
- «Ուսուցման որակ» հասկացության բնութագրումը:Ուսուցման որակի հսկողությունը, ձևերն ու տեսակները;
- Ուսուցման արդյունքների գնահատման ժամանակակից համակարգը:
- Դաստիարակության տեսությունների դասակարգումը: Դաստիարակության նկատմամբ ժամանակակից հումանիստական մոտեցումները:
- Դաստիարակությունը ամբողջական մանկավարժական գործընթացում:
- Դաստիարակության գործընթացի ներքին տրամաբանությունը, օրինաչափությունները և հակասությունները:
- Դաստիարակության գործընթացի կառավարումը հանրակրթական դպրոցում:
- Դաստիարակության գործընթացի կառավարման առանձնա¬հատկություն¬ները բուհում:
- Ընտանիքը որպես անձի դաստիարակության և զարգացման մանկավարժական փոխազդեցության սուբյեկտ և սոցիալ-մշակութային միջավայր:
- Դաստիարակության բովանդակային բաղադրամասերի վերլուծությունը:
- Դաստիարակության սկզբունքները:
- Դաստիարակության մեթոդների վերաբերյալ ժամանակակից մոտեցումների բնութագիրը:
- Դաստիարակչական աշխատանքների բովանդակությունը և ձևերը բուհում:
- Կրթական համակարգերի կառավարումը որպես սոցիալական կառավարման տարատեսակ:
- Կրթական համակարգերի կառավարման սկզբունքներն ու գործառույթները, դրանց գիտական հիմնավորումը:
- Կրթական համակարգերի կառավարման մեթոդներն ու ձևերը:
- Դպրոցի կառավարման գործընթացը, գործառույթներն ու սկզբունքները:
- Դպրոցի տնօրենի կառավարչական գործառույթները և կառավարման ոճերը:
- Ուսուցիչների աշխատանքի գնահատումը, վերապատրաստումը, մասնագիտական աճը:
- Դասղեկ, նրա գործառույթները, աշխատանքի բաժինները, դրանց պլանավորումը:
- Մանկավարժական մշակույթ հասկացության էությունը և կառուցվածքային բաղադրիչները:
- Մանկավարժական մշակույթի ձևավորման նորարարական ուղղվածությունը բուհում:
- Բուհի դասախոսի դիդակտիկական նպատակը և դրա իրականացման միջոցներն ու ձևերը:
- Մանկավարժական հաղորդակցման էությունը, կառուցվածքը և ժառանգաբանությունը:
- Մանկավարժական հաղորդակցման ոճերը և մոդելները:
- Բուհի կառավարչական մարմինների կառուցվածքը բուհում:
- Ուսումնադաստիակարչական գործընթացի և գիտական աշխատանքների ղեկավարումը բուհում:
- Բարձրագույն կրթության դիդակտիկական համակարգը:
- Մանկավարժական պրակտիկայի կազմակերպման սկզբունքները:
- Դպրոցների ձևավորումն ու զարգացումը Հայաստանում հայ գրերի գյուտից հետո:
- Հայ մանկավարժները դաստիարակության մասին:
- Միջնադարյան համալսարանները Հայաստանում:
- Մասնագիտական դպրոցների ձևավորումն ու զարգացումը Հայաստանում:
- Դպրոցների ձևավորումը Արցախում 5-12-րդ դարերում:
- Կրթության համակարգի ձևավորումը ՀՀ-ում 20-րդ դարի առաջին կեսում:
- Մանկավարժական միտքը և կրթության դրվածքը 20-րդ դարում:
- Վալդորֆյան դպրոցներ:
- Բենջամին Ս.Բլումի տաքսանոմիան:
- Գ.Գյուրջիևի մանկավարժական տեսությունը: