Արամ Նազարյանի հրապարակումները
Գիրք
Ընդհանուր պատմություն, Միասնական քննության ուղեցույց
Էջ. 68, (2008)
Նկարագրություն:
Ուղեցույցում լուսաբանված են «Ընդհանուր պատմություն» առարկայ իթեստերի կառուցվածքը, բովանդակային դասիչը, թեմատիկ-բովանդակային բաշխումը, առաջադրանքների կատարման վերաբերյալ բացատրություններ, պատասխանների ձևաթղթի լրացման կարգը։ Դրանք ուղենիշ պիտի ծառայեն շրջանավարտների, դիմորդների, ինչպես նաև թեստեր կազմողների համար։
Թեստում պահպանվում է առաջադրանքների կատարման նույնատիպության՝ ընտրովի պատասխաններով առաջադրանքների սկզբունքը։
Տրված են նաև առաջադրանքների նմուշներ՝ ըստ մակարդակների և տիպերի։
Սույն ուղեցույցը լուսաբանում է թեստերի բովանդակությունը, պարզաբանում առաջադրանքների առանձնահատկությունները, ինչպես նաև օգնում հաղթահարե դրանց լուծման հնարավոր դժվարությունները։
Համաշխարհային պատմություն. միասնական քննության ուղեցույց
Էջ. 84, (2009)
Նկարագրություն:
ւղեցույցում լուսաբանված են «Համաշխարհային պատմություն» առարկայ իթեստերի կառուցվածքը, բովանդակային դասիչը, թեմատիկ-բովանդակային բաշխումը, առաջադրանքների կատարման վերաբերյալ բացատրություններ, պատասխանների ձևաթղթի լրացման կարգը։ Դրանք ուղենիշ պիտի ծառայեն շրջանավարտների, դիմորդների, ինչպես նաև թեստեր կազմողների համար։
Թեստում պահպանվում է առաջադրանքների կատարման նույնատիպության՝ ընտրովի պատասխաններով առաջադրանքների սկզբունքը։
Տրված են նաև առաջադրանքների նմուշներ՝ ըստ մակարդակների և տիպերի։
Սույն ուղեցույցը լուսաբանում է թեստերի բովանդակությունը, պարզաբանում առաջադրանքների առանձնահատկությունները, ինչպես նաև օգնում հաղթահարե դրանց լուծման հնարավոր դժվարությունները։
Հայոց պատմություն, պետական ավարտական և միասնական քննության ուղեցույց
Էջ. 40, (2011)
Նկարագրություն:
Ուղեցույցում հիմնականում լուսաբանված ենհետևյալ հարցերը. թեստերի կառուցվածքը, բովանդակային դասիչը, թեմատիկ-բովանդակային բաշխումը, առաջադրանքների կատարման վերաբերյալ բացատրություններ, պատասխանների ձևաթղթի լրացման կարգը։ Տրված են նաև առաջադրանքների նմուշներ՝ ըստ մակարդակների և տիպերի։
Սույն ուղեցույցը լուսաբանում է թեստերի բովանդակությունը, պարզաբանում առաջադրանքների առանձնահատկությունները, ինչպես նաև օգնում հաղթահարե դրանց լուծման հնարավոր դժվարությունները։