Կազմակերպություն
Մասնագիտություն
Հարցաշար
կինոարվեստ
Հարցեր
- Կինոգիտության սկիզբը (Լ.Դելյուկ, Օ.Մուսինակ, Վ.Տուրկին):
- Համր կինո:
- Հեռուստատեսությունը որպես իրականության գեղարվեստական դիտում:
- Համր կինոյից անցում հնչյուն կինոյի:
- Դերասանը կինոյում (թատրոնից սկսվող ոչ թատերային խաղ):
- Փաստի գեղագիտությունը հեռուստատեսությունում:
- Արևմտաեվրոպական կինոգիտության սկզբնավորումը:
- Կինոսցենարը որպես գեղարվեստական-պատկերային ուղեցույց:
- Հեռուստաֆիլմի առանձնահատկությունները:
- Օպերատորի դիրքը որպես կինոպատկերի որոշիչ:
- Հայկական առաջին հնչուն ֆիլմը թատերայնության գծերով:
- Կապակցումը (մոնտաժ) հեռուստատեսությունում և դրա էսթետիկան:
- Կինոարվեստի սպեցիֆիկումը թատրոնից դուրս:
- Կինոյի որպես համադրական (սինթետիկ) արվեստի բնույթը:
- Ռեժիսուրան կենդանի հեռուստահաղորդման մեջ:
- Նկարչի դերը կինոյում:
- Կինոժանրեր:
- Լրատվական ժանրը հեռուստատեսությունում:
- Կենդանի պատկերը և դեկորը կինոյում:
- Կինոդրամատուրգիան որպես գրական երկ և կինոդիտման նախագիծ:
- Հաղորդավարական արվեստը հեռուստատեսությունում:
- Շարժման դինամիկան և ռիթմը կինոյում:
- 1930-ական թվականների հայ կինոարվեստը:
- Խոսքը և դադարը հեռուստատեսությունում:
- Գրականությունը և կինոն:
- Դերասանի վարպետությունը կինոյում ի տարբերություն թատրոնի:
- Հեռուստախցիկը ներսում և դրսում:
- Խոշոր և ընդհանուր պլանները օպերատորական արվեստում:
- Փաստագրությունը կինոյում:
- Հեռուստահաղորդումը որպես ներկայություն:
- Դեկորատիվ կինո:
- Իտալական նեոռեալիստական ֆիլմերը:
- Հայկական հեռուստատեսության սկզբնավորումը (1950-ական թվականներ):
- Միագույնը որպես սկզբունք կինոյում:
- Փաստի գեղագիտական դիտումը կինոյում:
- Գաղափարախոսությունը խորհրդային կինոյում:
- Գույնի գեղագիտությունը կինոյում:
- Դերասանական արժեքները հայ կինոյում:
- Արկածային տարրը և դրա սկզբունքը կինոյում:
- Երաժշտությունը կինոյում:
- Պատկերի շարժումը և անշարժությունը կինոյում:
- Հեռուստատեսային կինո: