ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ (Թատերական արվեստ. կինոարվեստ, հեռուստատեսություն)

Կազմակերպություն
Հարցաշար
կինոարվեստ
Հարցեր
  1. Կինոգիտության սկիզբը (Լ.Դելյուկ, Օ.Մուսինակ, Վ.Տուրկին):
  2. Համր կինո:
  3. Հեռուստատեսությունը որպես իրականության գեղարվեստական դիտում:
  4. Համր կինոյից անցում հնչյուն կինոյի:
  5. Դերասանը կինոյում (թատրոնից սկսվող ոչ թատերային խաղ):
  6. Փաստի գեղագիտությունը հեռուստատեսությունում:
  7. Արևմտաեվրոպական կինոգիտության սկզբնավորումը:
  8. Կինոսցենարը որպես գեղարվեստական-պատկերային ուղեցույց:
  9. Հեռուստաֆիլմի առանձնահատկությունները:
  10. Օպերատորի դիրքը որպես կինոպատկերի որոշիչ:
  11. Հայկական առաջին հնչուն ֆիլմը թատերայնության գծերով:
  12. Կապակցումը (մոնտաժ) հեռուստատեսությունում և դրա էսթետիկան:
  13. Կինոարվեստի սպեցիֆիկումը թատրոնից դուրս:
  14. Կինոյի որպես համադրական (սինթետիկ) արվեստի բնույթը:
  15. Ռեժիսուրան կենդանի հեռուստահաղորդման մեջ:
  16. Նկարչի դերը կինոյում:
  17. Կինոժանրեր:
  18. Լրատվական ժանրը հեռուստատեսությունում:
  19. Կենդանի պատկերը և դեկորը կինոյում:
  20. Կինոդրամատուրգիան որպես գրական երկ և կինոդիտման նախագիծ:
  21. Հաղորդավարական արվեստը հեռուստատեսությունում:
  22. Շարժման դինամիկան և ռիթմը կինոյում:
  23. 1930-ական թվականների հայ կինոարվեստը:
  24. Խոսքը և դադարը հեռուստատեսությունում:
  25. Գրականությունը և կինոն:
  26. Դերասանի վարպետությունը կինոյում ի տարբերություն թատրոնի:
  27. Հեռուստախցիկը ներսում և դրսում:
  28. Խոշոր և ընդհանուր պլանները օպերատորական արվեստում:
  29. Փաստագրությունը կինոյում:
  30. Հեռուստահաղորդումը որպես ներկայություն:
  31. Դեկորատիվ կինո:
  32. Իտալական նեոռեալիստական ֆիլմերը:
  33. Հայկական հեռուստատեսության սկզբնավորումը (1950-ական թվականներ):
  34. Միագույնը որպես սկզբունք կինոյում:
  35. Փաստի գեղագիտական դիտումը կինոյում:
  36. Գաղափարախոսությունը խորհրդային կինոյում:
  37. Գույնի գեղագիտությունը կինոյում:
  38. Դերասանական արժեքները հայ կինոյում:
  39. Արկածային տարրը և դրա սկզբունքը կինոյում:
  40. Երաժշտությունը կինոյում:
  41. Պատկերի շարժումը և անշարժությունը կինոյում:
  42. Հեռուստատեսային կինո: