Կազմակերպություն
Մասնագիտություն
Հարցեր
- Մանկավարժությունը որպես հումանիտար գիտություն: Մանկավարժության տեսության ձևավորման ու զարգացման սոցիալ-տնտեսական նախադրյալները
- Կոլեկտիվ: Անձի դաստիարակությունը կոլեկտիվում
- Ուսուցման մեթոդների ընտրությունը
- Նոր շրջանի դպրոցն ու մանկավարժական միտքը: Յան Ամոս Կոմենսկի, նրա դերը մանկավարժության որպես ինքնուրույն գիտության կայացման գործում
- Մանկավարժության օբյեկտն, առարկան, հիմնական գործառույթները
- Կոլեկտիվի ձևավորման ուղիները: Կոլեկտիվ գործունեություն և ինքնակառավարում
- Ուսուցման մեթոդիկա և տեխնոլոգիա
- Կրթությունը հին աշխարհում (Աթենք և Սպարտա), Սոկրատեսի, Պլատոնի, Արիստոտելի,
Դեմոկրիտի մանկավարժական գործունեությունն ու հայացքները - Մանկավարժության հիմնական հասկացությունները՝ կրթություն, ուսուցում, դաստիարակություն
- Ընտանիքը որպես դաստիարակության միջավայր, նրա ազդեցությունը անձի դաստիարակության գործընթացի և արդյունքների վրա
- Ուսուցման միջոցներ: Ուսուցման միջոցների դասակարգումը և բնութագիրը
- Դաստիարակության ծագումը: Կրթության և մանկավարժական միտքը հին աշխարհում
- Մանկավարժական գիտությունների համակարգը և մանկավարժության կապը այլ գիտությունների հետ
- Ընտանիքի և դպրոցի փոխգործունեության ձևերը: Ընտանեկան դաստիարակության արդյունավետության բարձրացման պայմանները
- Ուսուցման խոսքային, գործնական և զննական մեթոդներ
- Խ. Աբովյան, Ղ. Աղայան, Ղ. Ալիշան, Մ. Մամուրյան, Ս. Մանդինյան, Ա. Բահաթրյան, Ռ. Պերպերյան: Դպրոցը Արցախում, հայ գաղթավայրերում
- Գիտամանկավարժական հետազոտման մեթոդները` տեսական և գիտագործնական մեթոդներ
- Մտավոր դաստիարակության նպատակը, բովանդակությունը և խնդիրները
- Ուսուցման ակտիվ և ինտերակտիվ մեթոդներ
- Նոր շրջանի հայ դպրոցն ու մանկավարժական միտքը (19-րդ դ.)
- Անձի ձևավորման գործոնները և պայմանները
- Մտավոր դաստիարակության իրականացման մանկավարժական պայմանները
- Անձի ֆիզիկական դաստիարակության բովանդակությունը, միջոցները
- Կ.Դ. Ուշինսկու մանկավարժական հայացքները
- Անձի ձևավորման և դաստիարակության առանձնահատկությունները
- Մտավոր ընդունակությունների զարգացման մեթոդները և միջոցները
- Ուսուցման կազմակերպման ձևերը: Ուսուցման ձևերի բազմազանությունը
- Ռ. Օուենի լուսավորչական գործունեությունը
- Ուսուցման դերը անձի ձևավորման և զարգացման գործում
- Աշխարհայացքի էությունը, կառուցվածքը և գործառույթները: Անձի աշխարհայացքը որպես սոցիալական կողմնորոշման անձնային դիրքորոշման և քաղաքացիական վարքագծի հիմք
- Անհատական, անհատականացված, փոխադարձ, զանգվածային ուսուցման համակարգը և դրա զարգացումը դիդակտիկայում: Տարամակարդակ ուսուցում
- Ֆ.Ա. Դիստերվեգի մանկավարժական գործունեությունը և հայացքները: Զարգացնող կրթության
հայեցակարգը - Տարբեր տարիքի սովորողների անհատական առանձնահատկությունները
- Դպրոցականի գիտական աշխարհայացքի ձևավորման հիմնական ուղիները և միջոցները
- Ուսուցման դաս-դասարանային համակարգը
- Բ. Բլումի մանկավարժական համակարգը. ուսուցման աստիճանակարգ
- Գիտական աշխարհայացքի ձևավորման տարիքային առանձնահատկությունները
- Մանկավարժական գործընթացի նախագծման և իրականացման տեխնոլոգիաները
- Դասը՝ որպես ուսուցման կազմակերպման հիմնական ձև: Դասի էությունը, դասի տիպաբանությունն ու կառուցվածքը
- Ի.Ֆ. Հերբարտի մանկավարժական համակարգը: Ավտորիտար դաստիարակության համակարգը:
Ուսուցման հոգեբանական մեխանիզմները - Հասկացողություն բարոյականության մասին: Բարոյական դաստիարակության նպատակը, խնդիրները, բովանդակությունը
- Դիդակտիկան որպես ուսուցման և կրթության տեսություն: Դիդակտիկայի զարգացման պատմական նախադրյալները
- Դասին ներկայացվող ժամանակակից պահանջները: Դասի գործառույթների /կրթական,
դաստիարակչական, զարգացնող, մոտիվացնող/ իրականացման ուղիները - Ի.Հ. Պեստալոցցու մանկավարժական գործունեությունը: Ուսուցման ժողովրդա-դեմոկրատական
սկզբունքները - Բարոյական դաստիարակության հասկացությունները, բարոյական գիտակցություն, բարոյական գործունեություն, բարոյական հարաբերություններ և վարքագիծ
- Դիդակտիկայի օբյեկտը, առարկան և խնդիրները: Դիդակտիկայի հիմնական հասկացությունները: Ուսուցում, կրթություն, կրթության բովանդակություն հասկացությունների բնութագրերը
- Դասի կապը ուսուցման այլ ձևերի հետ /լաբորատոր պարապմունքներ, պրակտիկում, սեմինար, ֆակուլտատիվ, տնային աշխատանք/
- Մանկավարժությունը 19-20-րդ դարերում: Ժ.Ժ. Ռուսոյի մանկավարժական հայացքները
- Անձի բարոյական մշակույթի էությունը` զգայական ոլորտի, բարոյական գաղափարների,
պահանջմուքների, արժեքային համակարգի զարգացվածությունը - Դասի կազմակերպման ոչ ստանդարտ ձևերը
- Ֆրանսիացի լուսավորիչներ՝ Դենի Դիդրո, Կլոդ Ադրիան Հելվեցիուս
- Նորագույն շրջանի արևմտաեվրոպական դպրոցն ու մանկավարժական միտքը: Ռ. Շտայների կյանքն ու մանկավարժական համակարգը
- Բարոյական անձի էությունը: Բարոյական անձի օրգանական կապը նրա զգացմունքների, խղճի, վարքի ինքնագնահատման հետ
- Կրթության բովանդակությունն արտահայտող հիմնական փաստաթղթերը: Միջնակարգ հանրակրթական դպրոցի ուսումնական պլան, ծրագրեր, դասագրքեր, ձեռնարկներ
- Ուսուցչի նախապատրաստվելը դասին: Դասի պլանավորումը: Դասի վերլուծություն և
ինքնագնահատում - Ջոն Լոկի փիլիսոփայական և մանկավարժական հայացքները
- Խիղճը և խոստովանությունը որպես բարոյական զարգացման և ինքնակատարելագործման խթան
- Էկոլոգիական դաստիարակության խնդիրները, ձևերը, մեթոդներն ու միջոցները
- «Կրթության մասին» ՀՀ օրենքը: Կրթական չափորոշիչներ
- Գիտելիքների ստուգման և գնահատման տեղը և գործառույթները ուսումնական գործընթացում
- Իրավական դաստիարակության նպատակը, խնդիրները: Իրավական դաստիարակության համակարգը՝ իրավական մշակույթ, իրավական գրագիտություն, իրավական մտածողության զարգացում, իրավական գիտելիքներ
- 12-ամյա կրթության համակարգը: Պետական կրթական չափորոշիչներ
- Ուսումնական արդյունքների ստուգմանը և գնահատմանը ներկայացվող պահանջները, ձևերն ու մեթոդներ, տեսակները: Ուսումնական գործունեության արդյունքների վերլուծությունը
- Հայկական վերածննդի դարաշրջանի դպրոցը և մանկավարժական միտքը (10-րդ դարավերջ և 12-ի սկիզբ): Գր. Նարեկացի, Գր. Մագիստրոս, Հովհ. Սարկավագ Իմաստասեր: Հայկական բարձր տիպի դպրոցների և համալսարանների ձևավորումը (Հաղպատ, Անի, Գլաձոր, Տաթև, Սիս, Կապոս)
- Դաստիարակությունը որպես հասարակական-մանկավարժական երևույթ, նրա առանձնահատկությունները, կառուցվածքը և ձևավորման փուլերը
- Գեղագիտական դաստիարակության էությունը, խնդիրները և բովանդակությունը:
Գեղագիտական դաստիարակության դերը անձի զարգացման գործում - Ներառական կրթության գաղափարախոսությունը և ներդրումը ՀՀ-ում
- Վերածննդի դարաշրջանի կրթությունը ու մանկավարժական միտքը: Է.Ռոտերդամցի, Վիտտորինո դա-Ֆելտրե, Ֆ.Ռաբլե, Թ.Մոր, Թ.Կամպանելլա
- Դաստիարակության գործընթացի ընդհանուր օրինաչափությունները և շարժիչ ուժերը
- Ուսուցման գործընթացի էությունը
- Ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառումն ուսուցման գործընթացում
- Դպրոցը և մանկավարժական միտքը միջնադարյան Հայաստանում: Մ.Մաշտոցի կյանքն ու
մանկավարժական գործունեությունը - Դաստիարակության սկզբունքները
- Անձի գեղագիտական մշակույթի կառուցվածքը՝ գեղագիտական պահանջմունք, գեղագիտական գիտելիք, արժեքային կողմնորոշում, գեղագիտական զգացմունք, ճաշակ, գեղագիտական իդեալ
- Ուսուցման օրենքներն ու օրինաչափությունները
- Միջնադարյան համալսարանների ձևավորումը 12-13-րդ (Օքսֆորդ, Քեմբրիջ, Լիսաբոն, Սորբոն, Պրահա, Կրակով, Վիեննա)
- Ինքնադաստիարակություն: Սովորողների ինքնադաստիարակության մեթոդներն ու հնարները
- Գեղագիտական մշակույթի ձևավորման ուղիները և մեթոդները հանրակրթական դպրոցում
- Ուսուցման սկզբունքները
- Կրթությունը և մանկավարժական միտքը միջնադարում` Եվրոպայում: Ասպետական դաստիարակություն: Եկեղեցիական դպրոցներ: Աստվածաբանական դպրոցներ: Արհեստավորական և համայնքային դպրոցներ: Առաջին համալսարաննեեր
- Դաստիարակության սկզբունքների առանձնահատուկ բնույթը: Դաստիարակության սկզբունքների բնութագրումը
- Քաղաքացիական դաստիարակության նպատակը, խնդիրները
- Ուսուցման գործընթացի հիմնական բաղադրամասերը` նպատակային, պահանջմունքային-դրդապատճառային, բովանդակային, գործունային-ընթացակարգային, զգայական-կամային, վերահսկող-կարգավորող, գնահատող-ամփոփող
- Դաստիարակությունը նախաքրիստոնեական շրջանի Հայաստանում (հին ժամանակներից մինչև մ.թ. 4-րդ դ. վերջ)
- Դաստիարակության մեթոդները և հնարները
- Հայրենասիրությունը որպես քաղաքացիական դաստիարակության կարևոր բաղադրիչ
- Ուսուցման գործընթացի գործառույթները` կրթական, զարգացնող, դաստիարակող, մոտիվացնող
- Առաջին կրթադաստիարակչական համակարգերի ձևավորումը: Դպրոցը և դաստիարակությունը Հին Արևելքի երկրներում՝ Շումեր, Աքքադիա, Եգիպտոս, Բաբելոն, Չինաստան, Ասորեստան, Պարսկաստան, Հայաստան: Առաջին հիշատակումներ դպրոցի ծագման և զարգացման վերաբերյալ
- Անձի գիտակցության ձևավորման, գործունեության կազմակերպան և հասարակական վարքի ձևավորման, վարքի խթանման մեթոդներ
- Աշխատանքային դաստիարակության բովանդակությունը դպրոցում, նպատակը, խնդիրները, էությունը, մեթոդները
- Ուսուցման գործընթացի տեսակները
- Դաստիարակությունը Հին Հռոմում: Մարկ Ֆաբի Քվինթիլիանոսի մանկավարժական հայացքները
- Դաստիարակչական իրադրությունների ստեղծում: Խթանման մեթոդներ: Պատժի և խրախուսանքի մեթոդներ
- Աշխատանքային դաստիարակության համակարգը դպրոցում: Դասարանական և արտադրական աշխատանքի հանրօգուտ գործունեության կազմակերպումը դպրոցում
- Կրթության բովանդակության զարգացման ժամանակակից միտումները: Կրթության բովանդակության
գիտական հիմունքները, ձևավորման աղբյուրները և ընտրության սկզբունքները - Հասկացողություն ուսուցման մեթոդի և հնարի մասին: Ուսուցման մեթոդների դասակարգման
մոտեցումները - Դաստիարակության միջոցների բազմազանությունը: Դաստիարակչական աշխատանքի ձևերի ընդհանուր բնութագիրը
- Մասնագիտական կողմնորոշման համակարգը՝ մասնագիտական կրթվածություն, մասնագիտության նախագծում, մասնագիտական կողմնորոշում, մասնագիտության ընտրություն
- Ուսումնաճանաչողական գործունեության կազմակերպման մեթոդները: Ուսումնաճանաչողական գործունեության արդյունավետության վերահսկողության և ինքանհսկողության համապարփակ բնութագիրը
- Կրթության և մանկավարժական մտքի պատմության առարկան, աղբյուրները, մեթոդները, խնդիրները